R
F fribygg skrev:
Hej och tack för dina inlägg @Rejäl, du blir nog inte borta så länge misstänker jag?
Jag skrev endast seriösa svar! Behöver jag upprepa mig?
 
  • Älska
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Jag skrev endast seriösa svar! Behöver jag upprepa mig?
Följer
 
R
FredrikR FredrikR skrev:
Följer
Har inte godkänt dig som följare!
Ett tips är att moderaten börjar o städa för många oseriösa öldrickande pensionärer på tråden nu!
 
  • Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Behöver jag upprepa mig?
Nä, skriv ordentligt istället.
 
  • Haha
Alfredo
  • Laddar…
R
F fribygg skrev:
Nä, skriv ordentligt istället.
Har syndromet kommit tillbaka? Kanske inte hjälpte appen.. Lobotomi kan vara lösningen!
 
R Rejäl skrev:
Har inte godkänt dig som följare!
Ett tips är att moderaten börjar o städa för många oseriösa öldrickande pensionärer på tråden nu!
Kan någon bryta ut allt OT?
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Lobotomi kan vara lösningen!
Prova! (om du får tag i nån som tycker det är värt besväret i ditt fall) eller gör det själv med motorsågen..
 
R
F fribygg skrev:
Prova! (om du får tag i nån som tycker det är värt besväret i ditt fall) eller gör det själv med motorsågen..
Det är ju du som har problemet med att någon ibland stavar fel, syndromet är allvarligt för alla andra på forumen så där av är det lämpligast att du blir behandlad😉
 
R Rejäl skrev:
Det är ju du som har problemet med att någon ibland stavar fel, syndromet är allvarligt för alla andra på forumen så där av är det lämpligast att du blir behandlad😉
Är du vänsterbliven? Du blandar ihop offer och gärningsman. Det är naturligtvis den som stavat fel som är den skyldige. Vi andra får lida för sådant slarv. Kostar miljarders miljoner att få samhället att fungera igen med komvux och allt. Inläggen blir helt obegripliga om det är ett stavfel. Så går det OT när den som skrivit fel blir kränkt av en tillrättavisning.
 
  • Wow
  • Älska
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
R
P Pin skrev:
Är du vänsterbliven? Du blandar ihop offer och gärningsman. Det är naturligtvis den som stavat fel som är den skyldige. Vi andra får lida för sådant slarv. Kostar miljarders miljoner att få samhället att fungera igen med komvux och allt. Inläggen blir helt obegripliga om det är ett stavfel. Så går det OT när den som skrivit fel blir kränkt av en tillrättavisning.
Nja ja må vara en smula felstavande, men efterbliven är ju du som inte ens kan följa forumreglerna jag lägger upp dom så att du kan läsa ifall du klarar det:

§ 5.5.1 Klanka inte ner på bristande språkkunskaper
Alla har vi olika förutsättningar och är bra på olika saker. Tänk på att vissa personer har läs- och skrivsvårigheter. Naturligtvis är man lika välkommen att diskutera hos oss om man har dyslexi som om man inte har det.

Ps efterblivna och såna med syndrom bör söka hjälp, tro mig det finns hopp för även er😉
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Nja ja må vara en smula felstavande, men efterbliven är ju du som inte ens kan följa forumreglerna jag lägger upp dom så att du kan läsa ifall du klarar det:

§ 5.5.1 Klanka inte ner på bristande språkkunskaper
Alla har vi olika förutsättningar och är bra på olika saker. Tänk på att vissa personer har läs- och skrivsvårigheter. Naturligtvis är man lika välkommen att diskutera hos oss om man har dyslexi som om man inte har det.

Ps efterblivna och såna med syndrom bör söka hjälp, tro mig det finns hopp för även er😉
Just så jag skrev. Du blir kränkt och svarar helt OT.

Sedan så handlar den där paragrafen om att diskutera. Den här tråden handlar om att ha rätt.
 
  • Gilla
fribygg och 1 till
  • Laddar…
R
P Pin skrev:
Just så jag skrev. Du blir kränkt och svarar helt OT.

Sedan så handlar den där paragrafen om att diskutera. Den här tråden handlar om att ha rätt.
Kränk av en efterbliven?🤭du är rolig du fortsätt med din OT följer med spänning😂
 
Jag vet inte skriver i rätt forum, annars får moderaterna flyta.

Bacon ipsum dolor amet brisket andouille meatball pork, prosciutto t-bone tenderloin chislic swine flank cow boudin ham cupim sausage. Ham hock venison kielbasa sausage frankfurter picanha pork belly. Swine sirloin burgdoggen, fatback picanha landjaeger venison rump sausage boudin cupim hamburger prosciutto pork loin. Meatball rump short loin venison capicola pork belly boudin tenderloin salami ham ham hock swine leberkas chislic jerky. Ground round pig ball tip sausage burgdoggen salami, cow tenderloin andouille pork chop filet mignon brisket. Leberkas bresaola short ribs flank jerky cupim.
 
  • Haha
  • Gilla
Bästerortarn och 4 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Har inte godkänt dig som följare!
Ett tips är att moderaten börjar o städa för många oseriösa öldrickande pensionärer på tråden nu!
Pensionär, verkligen inte!
Öldrickare, verkligen!
 
R Rejäl skrev:
Nu till frågan är det:

1: utbildningen till att bli hästskötare..
2: en utbildning till att göra napalmbomber gömda i folks privata grillar..
3: utbildning till slaktare..
Det är samma utbildning fattar du väl? En utbildning består av flera olika kurser. Bland annat de du räknar upp. Sen är det även många andra kurser där de viktigaste är: ahlsellsbruttoprislista, konsumentotjänstlagen och grunderna i fakturasaltande.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.