Jag fick alla rätt, vilket är jävligt tur då jag jobbat som snickare i 30 år "Kan du spika panel?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 271 andra personer som har gjort quizet "Kan du spika panel?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 949 andra personer som har gjort quizet "Kan du spika panel?"

Luftspalten... Men nöjd ändå!
 
kulle
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 431 andra personer som har gjort quizet "Kan du spika panel?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 084 andra personer som har gjort quizet "Kan du spika panel?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 093 andra personer som har gjort quizet "Kan du spika panel?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 022 andra personer som har gjort quizet "Kan du spika panel?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 831 andra personer som har gjort quizet "Kan du spika panel?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 512 andra personer som har gjort quizet "Kan du spika panel?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 541 andra personer som har gjort quizet "Kan du spika panel?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.