Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 265 andra personer som har gjort quizet "Kan du spika panel?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 60 andra personer som har gjort quizet "Kan du spika panel?"

Godkänt med mexitegel på kåken?
 
  • Älska
  • Haha
Rejäl och 1 till
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 246 andra personer som har gjort quizet "Kan du spika panel?"
 
Fotografen Fotografen skrev:
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 60 andra personer som har gjort quizet "Kan du spika panel?"

Godkänt med mexitegel på kåken?
Absolut, men visste inte att vi var själsfränder? 😍
 
  • Gilla
Fotografen
  • Laddar…
Z
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 253 andra personer som har gjort quizet "Kan du spika panel?"
 
mexitegel mexitegel skrev:
Absolut, men visste inte att vi var själsfränder? 😍
Det var en av anledningarna til att jag köpte den här kåken, slippa måla fasad, slippa träfasad, slippa byta fasad.
 
  • Älska
mexitegel
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt för jag gissade fel på vad den undre panelbrädan heter i quizet "Kan du spika panel?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 520 andra personer som har gjort quizet "Kan du spika panel?" Martin
 
Tomture61
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 384 andra personer som har gjort quizet "Kan du spika panel?"

I fråga 4 är rätt svar 25 mm , i fråga 10 fick jag fel , svarade 2 ggr brädornas tjocklek !
Hur kan man ha en spik som tränger in i utegips / vindduk !
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 404 andra personer som har gjort quizet "Kan du spika panel?"
 
S
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 601 andra personer som har gjort quizet "Kan du spika panel?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 782 andra personer som har gjort quizet "Kan du spika panel?"

Men tycker väl att underbräda och bottenbräda är två namn på samma sak. .... Men vad vet jag är ju bara en simpel snickare.😅
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.