SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Billys tvivelaktiga produkter är knappast att klassa som varken a) mat eller b) dryck, så jag förstår inte hur detta hör hemma här? Frågor om dina överlevnadschanser bör ställas till 1177.
Njau, delikata produkter och fullproppad med energi. Exakt 3.45 med våran mikro så är det bara att smaska i sig.
 
  • Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Svar: 14 långburk är alltid godast!
Fel, öl är godare i glas.
 
  • Wow
  • Haha
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
Fel, öl är godast i strupen. I glas gör de ingen glad…
 
  • Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
I glas gör de ingen glad…
Jodå, en härlig skumtopp ska inte underskattas och ett gott öl snyggt serverat i rätt glas gör mig glad så jag måste meddela att du @Saelen har fel.
 
P paralun skrev:
Njau, delikata produkter och fullproppad med energi. Exakt 3.45 med våran mikro så är det bara att smaska i sig.
Du får mer pang för pengen så att säga, om du istället köper exempelvis Svenska Foders värpkoncentrat. Delikat? Ja, 2 miljoner höns kan inte ha fel! Fullproppat med energi? Jajamen, cirka 14 MJ/kg!
Går att äta ouppvärmt, så då sparar du på strömmen till mikron också, fina slantar om du bor i SE4!
 
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Går att äta ouppvärmt, så då sparar du på strömmen till mikron också, fina slantar om du bor i SE4!
Är det inte bättre att vi bygger ny baskraft i SE4 och käkar ett par kalla och en korvbit om vi inte vill laga mat på riktigt?
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Då jag inte är medlem på Bukefalos ställer jag frågan här: Vilket öl är godast till Gustafskorv?
En flaska Falu Rödvin, Grand Vin Rouge de France, 1 liter, med en etikett föreställande en röd dalahäst och blommor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Vin, inte öl
 
  • Älska
  • Gilla
  • Haha
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
[bild]
Vin, inte öl
Tack för tipset, brukar du dricka direkt ur förpackningen som en barbar eller håller du upp drycken i glas?
 
F fribygg skrev:
Tack för tipset, brukar du dricka direkt ur förpackningen som en barbar eller håller du upp drycken i glas?
I glas naturligtvis. Duralex har bra kvalitet.
 
P Pin skrev:
I glas naturligtvis.
Jag är nöjd med svaret, tråden kan stängas!
 
R
Seså nu har ni fått vädra av er så nu får alla östgötar återgå till att högga ved så vi inte fryser till vintern…
 
R Rejäl skrev:
Seså nu har ni fått vädra av er så nu får alla östgötar återgå till att högga ved så vi inte fryser till vintern…
"högga"?
 
R
Sluta tjafsa ut o högg me dig gubbe🤓
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Sluta tjafsa ut o högg me dig gubbe🤓
Du lär inte ha råd att köpa iaf
 
R
Du vet din plats ut o utför din dagliga ranson..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.