Hej, finns det någon bland er som har vana att använda korslaser och lasermottagare vid husbygge och renovering?

Jag söker insikter kring användandet av dessa verktyg till ett litet projekt. Har du använt dessa verktyg nyligen och vill dela med dig av dina erfarenheter, bra och dåliga så hade jag uppskattat det väldigt mycket! Målet är förhoppningsvis att kunna förbättra användningen av dessa verktyg i framtiden.

Berätta gärna om vad du använde det till sist och hur det gick!

Tack för svaren,
Vincent
 
D
Utgår någon kompensation tex biobiljett eller lotter eller något?
 
  • Haha
eriksaaf
  • Laddar…
D
Vem är avsändaren här, finns ett företag bakom?
 
MrJay
D Den ofrivillige klåparen skrev:
Vem är avsändaren här, finns ett företag bakom?
Högst troligt, bara anmäl så får admin ta det vidare.
 
D Den ofrivillige klåparen skrev:
Vem är avsändaren här, finns ett företag bakom?
Hej, både ja och nej. Det borde dock framgått i trådstarten, ursäkta att jag missade det. Jag sitter på ett mindre konsultbolag som sysslar med produktutveckling men detta är inte ett projekt mot någon kund/företag utan än så länge undersöker jag bara lite om det ens finns ett problem värt att lösa här och om det finns utrymme i marknaden för att utveckla en bättre produkt. Väldigt löst än så länge men jag hoppas givetvis att det leder till något! Men därav är jag intresserad att höra forumets input och erfarenheter.

Mvh,
Vincent på OIM Sweden
 
D Den ofrivillige klåparen skrev:
Utgår någon kompensation tex biobiljett eller lotter eller något?
Om du känner att du är personen jag söker och kan tänka dig att ställa upp på en kortare telefonintervju kan jag se till att skaka fram ett biopresentkort!
Berätta gärna lite om dig och i vilka sammanhang du stött på korslasrar?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.