Hej

jag har upptäckt en stor spricka i väggen i köket. Bakom den lösa tapeten med bubblor kan det vara mögel det svarta?
 
  • Spricka i väggen bakom lös tapet i köket, med misstänkt mögel synligt under tapetbubblor.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • En stor spricka i väggen med lös tapet som har bubblor, eventuellt svarta fläckar bakom som kan indikera mögel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
MrJay
Nej
 
MrJay
Y Young Murdoch skrev:
Kan admin ta bort tråden ?
Byggahus tar inte bort trådar, det sker endast i undantagsfall om de skulle avhandla något som är strängt förbjudet.
 
  • Gilla
Young Murdoch
  • Laddar…
MrJay MrJay skrev:
Byggahus tar inte bort trådar, det sker endast i undantagsfall om de skulle avhandla något som är strängt
MrJay MrJay skrev:
Byggahus tar inte bort trådar, det sker endast i undantagsfall om de skulle avhandla något som är strängt förbjudet.
Ok tack för infon jag förstår att gamla hus har sprickor. Men så här stor spricka som dold bakom en tapet är sjukt i en hyresrätt. Sprickan finns ovanför mitt kök och borde man inte akut kolla upp sprickan i väggen?
 
MrJay
Hyresrätt!? Du ska inte göra ett skit utan det är fastighetsägarens problem helt åt hållet.
 
  • Gilla
Den ofrivillige klåparen
  • Laddar…
D
Det är upp till hyresvärden, har du berättat för dom?

Tycker du din bostad är oduglig så klaga hos hyresvärden, ta hjälp av Hyresgästföreningen annars, eller flytta.
 
D Den ofrivillige klåparen skrev:
Det är upp till hyresvärden, har du berättat för dom?

Tycker du din bostad är oduglig så klaga hos hyresvärden, ta hjälp av Hyresgästföreningen annars, eller flytta.
MrJay MrJay skrev:
Hyresrätt!? Du ska inte göra ett skit utan det är fastighetsägarens problem helt åt hållet.
Hyresgästföreningen är inblandad på grund hyresvärden vägrar måla om alla rum även om lägenheten inte renoverad sen 1999.
 
MrJay
Men det är inte ditt ansvar, du betalar för underhållet. I värsta fall anklagar hyresvärden dig för att ha gjort åverkan….
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.