M Maggiesb skrev:
Hej, tack för svaret. Menar du att du byggt 6 stycken skivor på varandra till sammanlagt 30 cm tjockt? Eller finns det mark skivor som är 30 cm tjocka?
Vi haft olika både 5cm och 10cm
 
  • Gilla
Maggiesb
  • Laddar…
Denna brygga legat i sedan 1978 Bytte från oljefat till Skivor 1992 Ligger i året runt
Landgången är nyare och under den ligger de en kasse 609*500*2000 För att de kan stå mycket folk på den
Blev fixar till mitt bröllop som skedde på bryggan

den är 3x4,25 i storlek
 
  • Brygga med en båt förtöjd vid kanten och en trätrapp som leder ner till vattnet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
WaldenWoods
  • Laddar…
T Trollskidan skrev:
Denna brygga legat i sedan 1978 Bytte från oljefat till Skivor 1992 Ligger i året runt
Landgången är nyare och under den ligger de en kasse 609*500*2000 För att de kan stå mycket folk på den
Blev fixar till mitt bröllop som skedde på bryggan

den är 3x4,25 i storlek
Stort tack för inspirerande bild!

Vad händer med den på vintern? Lägger sig isen runt om, eller lägger isen sig under och knuffar upp bryggan, eller vad? (Om du möjligen har en vinterbild vore det toppen.)
 
A AndersS skrev:
Det finns även flytblock för bryggor
[länk]
Ringde levantören av dessa för semesten Dom kallar dom inte flytblock pga. att dom suger vatten efter några år. Bättre med XPS inte EPS

Dom ska egentliga inne i täta lådor. enligt leverantören.
 
WaldenWoods WaldenWoods skrev:
Stort tack för inspirerande bild!

Vad händer med den på vintern? Lägger sig isen runt om, eller lägger isen sig under och knuffar upp bryggan, eller vad? (Om du möjligen har en vinterbild vore det toppen.)
Två vinter bilder
 
  • Snötäckt brygga med en person i röd jacka som går på frusen sjö omgiven av skog under klarblå himmel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ett snötäckt landskap med ett hus i bakgrunden och fotspår som leder till en person i röd jacka.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
WaldenWoods
  • Laddar…
T Trollskidan skrev:
Två vinter bilder
Stort tack! Det känns tryggt att se! Nu vågar jag planera för att bygga flytbrygga.
 
WaldenWoods WaldenWoods skrev:
Stort tack! Det känns tryggt att se! Nu vågar jag planera för att bygga flytbrygga.
Kan fixa ritning om du behöver Vi diskutera lite olika lösningar
Vi ska bygga NU
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.