Två personer, en man och en kvinna, sitter i en båt och fiskar. Mannen håller upp en liten fisk och säger "That's gotta be a good twelve inches." Kvinnan tänker "That explains a few things.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
FredrikR och 5 till
  • Laddar…
Tecknad bild av två fåglar i ett bo, den ena säger "I rented out the basement" till två sovande fladdermöss hängande upp och ner under boet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Haha.. den där tyckte jag var riktigt fyndig 😎😊👍
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
FredrikR och 11 till
  • Laddar…
CIA hade en ledig tjänst som lönnmördare. Efter alla bakgrundskontroller, intervjuer och tester, var det tre personer kvar. Två män och en kvinna. För sluttestet, tog CIA agenterna en av männen till en stor dörr av metall och gav honom en pistol.

"Vi måste veta om du följer dina instruktioner, oavsett omständigheter."
"Inne i rummet, kommer du hitta din fru sittandes i en stol. Döda henne."

Mannen sa "Du skämtar, jag skulle aldrig kunna skjuta min fru." Då sa agenten "Då är du inte rätt man för jobbet."

Den andre mannen fick samma instruktioner. Han tog en pistol och gick in i rummet. Allt var tyst i ungefär fem minuter.

Sen kom mannen ut med tårar i ögonen. "Jag försökte, men kan inte döda min fru." Då sa agenten "Du har inte vad som krävs, gå du hem med din fru."

Slutligen, var det kvinnans tur. Hon fick samma instruktioner, att döda sin man. Hon tog pistolen och gick in i rummet. Skott hördes, det ena efter det andra, de hörde skrik, slammer, smällar mot väggarna. Efter ett par minuter, blev allt tyst.

Dörren öppnades långsamt och där stod kvinnan. Hon torkade svetten ur sin panna och sa...

"Pistolen är ju laddad med blanka skott, jag var tvungen att slå ihjäl honom med stolen."
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
  • Älska
Violina och 15 till
  • Laddar…
Två bildrutor med ett par sittande i soffan. Övre rutan: "Varför gifte du dig med mig?" "Ditt sinne för humor." Nedre rutan: "Jag trodde att det var för att jag var bra i sängen." "Ser du vad jag menar? Du är jätterolig!
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 2 till
  • Laddar…
En skylt med texten "NO ENTRY ENTRANCE ONLY" vid en gränd, med cyklar och skyltar för butiker i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
Luddis_1 och 3 till
  • Laddar…
Ja du @Tveksam , den skylten var verkligen tveksam 😆
 
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
13th Marine och 3 till
  • Laddar…
Maria T
Användarprofilen Nötegårdsgubben på ett diskussionsforum om bygg och renovering med en humoristisk kommentar om engagemang.


Det var snudd på roligare än skylten i sig.
 
  • Gilla
Violina och 3 till
  • Laddar…
Tecknad bild av Adam och Eva i en trädgård där Eva äter blad från en korg. Adam pekar och säger att det inte är en sallad utan hans smutstvätt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Wow
  • Gilla
Dan_Johansson och 6 till
  • Laddar…
Tecknad bild av en kvinna som säger till en pojke med en surfplatta att han fysiskt måste tömma papperskorgen, inte bara klicka på papperskorgsikonen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
4774 och 4 till
  • Laddar…
Ganska säker på att jag publicerat denna nån gång redan, men den är ju så kul.. så jag bjuder på den igen (innan jag tar bort den från min dator) :)

Tecknad bild av en nedstämd penna på en säng som säger "This relationship is going to kill me" till en pennvässare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Luddis_1 och 5 till
  • Laddar…
.. och för att följa temat och ge er något nytt också för dagen (så bryter jag mina egna "regler") :

Tecknad bild av Pinocchio sittande på en toalett och säger "Papa!! We're out of sandpaper again!!" vilket refererar till sandpapper istället för toalettpapper.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 3 till
  • Laddar…
En kvinna står och pratar med två män. Textbubblor: "He died of natural causes." "You pushed him off a roof." "Gravity is natural.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 8 till
  • Laddar…
wildeside
En tecknad seriestrip med en äldre man och kvinna i ett stökigt vardagsrum. Kvinnan undrar om det varit inbrott, mannen svarar att barnbarnen varit där.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
  • Älska
FredrikR och 6 till
  • Laddar…
Två fåglar sitter på en elkabel, med en fågel som säger "Well, hold it until we find a parked car." i en pratbubbla. Bakgrunden visar träd och en del av ett hus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.