Hej. Jag behöver ha ett element som har styrgrejen på vänstra sidan, alla element som jag har sett har den på högra sidan. Undrar om det går att hänga det med framsidan mot väggen, om ni förstår hur jag menar. Jag fattar att knappen och reglaget blir också mot väggen, men det är typ ok för mig.
 
  • Oljevärmeelement från K-Rauta med kontrollenhet på högra sidan installerat på en grå vägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Rickard.
Jag gjorde så nått år när barnen var 1-2år och dom hade lite svårt att hålla fingrarna i styr men dom är inte direkt snygga på baksidan 😉

Varför måste reglaget vara på vänster sida? Det finns många elelement med "integrerat" reglage men höger sida är nog ändå standard men det kanske funkar?
 
  • Gilla
Julia Eriksson
  • Laddar…
Rickard. Rickard. skrev:
Jag gjorde så nått år när barnen var 1-2år och dom hade lite svårt att hålla fingrarna i styr men dom är inte direkt snygga på baksidan 😉

Varför måste reglaget vara på vänster sida? Det finns många elelement med "integrerat" reglage men höger sida är nog ändå standard men det kanske funkar?
Vi har ett väldigt litet sovrum i stugan och min man lyckas i sömnen sparka av den plastgrejen. Trött på att köpa nya element nu. Haha.
 
Kolla in typ adax neo digital, inte så farligt dyrt och har inget som kan sparkas lös
 
  • Gilla
Julia Eriksson
  • Laddar…
C
Det finns överhuvudtaget väldigt många elradiatorer på marknaden idag som inte har några utstickande delar.
Däremot verkar det vara standard att reglagen alltid sitter på höger sida
 
  • Gilla
Julia Eriksson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.