N Niq skrev:
Jag är också hästmänniska. Hästkött är gott
Vi äter hästkorv närmast dagligen. 😉
Men vi har faktiskt inte grillat eller stekt något
hästkött, än - men det finns inga moraliska betänkligheter. 👍
 
  • Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
Sommar-OS är alltid en utmaning här hemma med planerande mellan Hus/Trädgårdsprojekt, Golfbana,Bada eller annan aktivitet som kräver att Väder, Lust och Möjlighet infinner sig precis samtidigt🤔😉
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Lite regnigt på förmiddagen så jag gick ned i gillestugan och drog på Toto live på högsta inkl subwoofern 😁. Frugan blev 🤬🤬🤬🤬, hehe

DVD-omslag för Toto-konserten "Falling in Between Live" med logotypen i guld ovanför en konsertbild och text på japanska.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
SC Aero och 2 till
  • Laddar…
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Märkligt hur man under vinter/sommaros tittar på alla sporter.....
Det är ju det fantastiska med OS, att man liksom ger sig själv möjligheten till det.
Väntar bara på att man dessutom ska ta beslutet att slå ihop os med Paralympics, ser ingen anledning till att man ska ha de tävlingarna separerade tidsmässigt.
Varför inte varva paralympiska heat med olympiska heat liksom?
 
  • Gilla
  • Älska
[SKPG]Zamora och 1 till
  • Laddar…
OS judo.
Har aldrig trott jag skulle hålla koll på en tv tid för att kolla på judo. 🇸🇪
 
  • Gilla
Rejäl och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
OS judo.
Har aldrig trott jag skulle hålla koll på en tv tid för att kolla på judo. 🇸🇪
Svårt att veta hur det går när man inte har en susning om reglerna bara när det är en sådan bedömningssport. Verkar ha varit ett tufft domslut om man får tro svenskans reaktion…
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Svårt att veta hur det går när man inte har en susning om reglerna bara när det är en sådan bedömningssport. Verkar ha varit ett tufft domslut om man får tro svenskans reaktion…
Håller med.
🥉🇸🇪
 
  • Gilla
Rejäl
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Svårt att veta hur det går när man inte har en susning om reglerna bara när det är en sådan bedömningssport. Verkar ha varit ett tufft domslut om man får tro svenskans reaktion…
Och olympiska spelen är väl inte känt för att ha levererat de bästa domsluten i bedömningssporterna genom tiderna?
Jag är kluven till OS av andra skäl. Bild nedan från Dagens Industri i veckan.
Diagram som visar kostnaderna för OS sedan 2000 till 2024 i miljarder kronor för olika städer. Peking 2008 och Sotji 2014 högst med 461 och 535 miljarder kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Wow
Rejäl
  • Laddar…
Maria T
K Kane skrev:
Och olympiska spelen är väl inte känt för att ha levererat de bästa domsluten i bedömningssporterna genom tiderna?
Jag är kluven till OS av andra skäl. Bild nedan från Dagens Industri i veckan.
[bild]
OK, jag läser inte frågan utan ser bara Peking två gånger på 12 år.... hur gick det ens till?
 
Maria T Maria T skrev:
OK, jag läser inte frågan utan ser bara Peking två gånger på 12 år.... hur gick det ens till?
Ledtråd, kolla färgerna på staplarna och beskrivningen ovan sedan vad de står för....😎
 
K Kane skrev:
Och olympiska spelen är väl inte känt för att ha levererat de bästa domsluten i bedömningssporterna genom tiderna?
Jag är kluven till OS av andra skäl. Bild nedan från Dagens Industri i veckan.
[bild]
En jävla skillnad på 535 och 7 miljarder i budget…
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
En jävla skillnad på 535 och 7 miljarder i budget…
Sjukt!
 
OS, idag fälttävlan. 🇸🇪
 
FredrikR FredrikR skrev:
OS, idag fälttävlan. 🇸🇪
Vill se
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
Mera OS, MTB XCO
Kämpa Rissveds! 🇸🇪
 
Redigerat:
  • Gilla
[SKPG]Zamora och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.