Tänkte införskaffa större tv då vi flyttat till hus med längre avstånd soffa - tv-vägg, och då blir det troligtvis en "the frame" 65 eller 75.

Funderar på akustik paneler på väggen bakom tv:n, någon som har det till just the frame och kan dela med sig hur det ser ut?
 
  • Gilla
fredriksod
  • Laddar…
Jag har en the frame men inte akustikpanel.
Mitt tips är att bygga akustikpanelen runt tvn för att få en snygg vägg. Fästena bakom är ganska stora
 
Anledningen till att jag frågar är att just the frame är snyggast att inte bygga in, ser ut som en tavla mot väggen. Hade det varit en vanlig tv med väggfäste så hade jag byggt in den
 
Jag hade nog inte byggt väggen runt tv:n iallafall, trist om man byter TV.....
 
J johan_paz skrev:
Tänkte införskaffa större tv då vi flyttat till hus med längre avstånd soffa - tv-vägg, och då blir det troligtvis en "the frame" 65 eller 75.

Funderar på akustik paneler på väggen bakom tv:n, någon som har det till just the frame och kan dela med sig hur det ser ut?
Så här kan det se ut.
(Bild från nätet)
Vardagsrum med trävägg, monterad TV, modern lampa, vit TV-bänk och gröna växter i krukor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Googlade bättre än mig :) Jag hade nog valt en annan färg på ramen på tv:n, men det där kan ju funka.
 
J johan_paz skrev:
Googlade bättre än mig :) Jag hade nog valt en annan färg på ramen på tv:n, men det där kan ju funka.
Svarta ramen på tv:n är det som är standard. Färgade ramar är tillbehör men det vet du antagligen redan. Synd att de ramarna kostar lite väl mycket annars hade man kunnat variera sig lite.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.