Blir inte klok kom över en 2000 och ibland går den ut som den skall på tid men om jag lägger ny tid vägrar den sticka ut putter jag ut den går den igång

Inte så den sitter fast den sitter löst och försöker inte ens gå ut på tiden

Tror jag gör något fel när jag programerar in en ny tid eller om det är så att den vägrar ta en ny när den redan varit aktiverad tidigare samma dag

Har kollar intsälliingar startat om den via huvud brytaren med mera blir inte klok på vad som jag gör fel

Kan man inte ställa ny tid samma dag så den har något minne att den dagen redan är klar
 
A Anders Schröder skrev:
Blir inte klok kom över en 2000 och ibland går den ut som den skall på tid men om jag lägger ny tid vägrar den sticka ut putter jag ut den går den igång

Inte så den sitter fast den sitter löst och försöker inte ens gå ut på tiden

Tror jag gör något fel när jag programerar in en ny tid eller om det är så att den vägrar ta en ny när den redan varit aktiverad tidigare samma dag

Har kollar intsälliingar startat om den via huvud brytaren med mera blir inte klok på vad som jag gör fel

Kan man inte ställa ny tid samma dag så den har något minne att den dagen redan är klar
Och helt plötsligt gick den ut och klippte typ en timma efter tiden jag ställt in den på

Fattar ingenting
 
Siter ett minnesbatteri på moderkortet, kanske är på väg att ge upp eller bara behöver nollställas - ta ur 5 minuter och återmontera, passa på och mät den eller byt den när du ändå har isär maskinen.
 
M micked99 skrev:
Siter ett minnesbatteri på moderkortet, kanske är på väg att ge upp eller bara behöver nollställas - ta ur 5 minuter och återmontera, passa på och mät den eller byt den när du ändå har isär maskinen.
Har bytt det så det är nytt

Men verkar som det var skit bakom spakarna verkar som om man haft den programmerad tidigare den dagen så nollställer den sig inte trots att man bryter strömmen

När jag programmerar den en gång per dag jobbar den som den skall lite dumt då det hade varit bra om man kunde köra klippa kant linjerna gång på gång och även hem tills man rättat till tomten så den klarar gå självmant

Men men har två veckor semester kvar i stugan så skall nog hinna justera allt i alla fall
 
  • Gilla
micked99
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.