Hej! Ska köpa ny ytterdörr och har kollat runt och hittade www.doorly.se de verkar ha fina dörrar. Ser bra ut och bra priser. Men hittar inget om dom på nätet eller här på forumet någon som satt in en och kan säga om dom är nöjda? Tack på förhand
 
Samma funderingar här. Ingen?
 
Hur gick det Roobbbiinn och DiBenedetto ?

Handlade ni från Doorly.se ??


mvh garpe
 
  • Gilla
leecher
  • Laddar…
Eftersom jag själv letade information om Doorly här på Byggahus innan jag köpte innerdörrar uppdaterar jag med ett svar.

Nu var det inte ytterdörr jag köpte, men jag köpte 6 st massiva innerdörrar av Doorly ("Bleckhall Exklusiv").
Jag har inget att anmärka på, jag bytte ut gamla formpressade Swedoor-dörrar och blev nöjd med resultatet.
Jag är ingen expert på dörrar men de var gedigna, rätt mått och snyggt lackade, jag som amatör kunde inte se skillnad på dessa eller liknande från andra tillverkare som jag varit och kollat på. De jag beställde var lagervara och då tog det fem arbetsdagar innan jag fick dem. Transport var med Schenker och fungerade bra. På instruktionen som följde med kunde man se att dörrarna var tillverkade i Litauen men det gäller kanske bara Doorlys innerdörrar.
 
  • Gilla
rockin_john
  • Laddar…
Jag har köpt dörrar ifrån Doorly. Bytte alla innerdörrar. Kan varmt rekommendera! Mycket bra kvalitet till ett bra pris. Största skillnad är ljuddämpning jämfört med tidigare. De är mycket solidare vilket ger bättre ljuddämpning. Har rrkomenderat till en kompis som byggt nytt hus och han är väldigt nöjd med ytterdörrar och garageportar också. Fördelen är att man slipper en massa mellanhänder och på så sätt kan får bra kvalitet till bra pris.
 
Hur gick de för er med ytterdörrar ?
Är inne på att byta & har kollat på bleckhall buskär,

Är ni nöjda ?
 
Hej!

Såg att du inte fått något svar på tråden men blev det något köp via Doorley?

/Vlatko
 
Hej, nej det blev det ej, köpte dörr via https://wk-byggtorg.se/
Mycket nöjda måste jag säga! Vi valde emådörren droppen
// Andreas
 
Hej tack för svar ska titta på den
 
Gör de, kan verkligen rekommendera!
Så bra service
 
A Andreas117 skrev:
Hej, nej det blev det ej, köpte dörr via [länk]
Mycket nöjda måste jag säga! Vi valde emådörren droppen
// Andreas
Hur har Emådörren fungerat så här långt, är ni nöjda?
 
P Peribe4 skrev:
Hur har Emådörren fungerat så här långt, är ni nöjda?
måste säga att de faktiskt är riktigt bra kvalite &’service! Vi är super nöjda !!!
 
R Roobbbiinn skrev:
Hej! Ska köpa ny ytterdörr och har kollat runt och hittade www.doorly.se de verkar ha fina dörrar. Ser bra ut och bra priser. Men hittar inget om dom på nätet eller här på forumet någon som satt in en och kan säga om dom är nöjda? Tack på förhand
Köpte en måttanpassad ytterdörr från dom för typ 5 årsedan. Funkade mycket bra och mycket nöjd med dörren.
 
Vi har köpt en ytterdörr från doorly. Kostade 16 kkr, men jag är nöjd med känsla och utseendet.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.