I IronG skrev:
Men jag skev ju precis det, tycket jag för jag vet ju att det finns en hel massa medlemmar som håller på med ordbajseri!! 😆😆😆

Jag skrev: "Nu är det fortfarande nytt men det bara fungerar och det är TYST!"

Var det något som var oklart eller otydligt med att det fortfarande var NYTT???
varför ens kommentera erfarenheter om en produkt innan den går sönder vänta åtminstone tills garantitiden gått ut!

lite som att kommentera att mina nya kalsonger är sköna fast jag inte tvättat dessa på 5 månader
eller min nya bil har jag inte tankat för jag kör inte med den.
Jag ser gräset växa men det känns skönt
 
I
returen returen skrev:
varför ens kommentera erfarenheter om en produkt innan den går sönder vänta åtminstone tills garantitiden gått ut!

lite som att kommentera att mina nya kalsonger är sköna fast jag inte tvättat dessa på 5 månader
eller min nya bil har jag inte tankat för jag kör inte med den.
Jag ser gräset växa men det känns skönt
Det finns kanske andra här i forumet som vill veta.
Det finns trots allt fler människor här i världen än bara du och om du inte gillar mig eller att jag delger mina erfarenheter så kan du ju alltid blocka mig så slipper jag dig! 😂😂😂
 
  • Gilla
finnmagic och 1 till
  • Laddar…
I IronG skrev:
Det finns kanske andra här i forumet som vill veta.
Det finns trots allt fler människor här i världen än bara du och om du inte gillar mig eller att jag delger mina erfarenheter så kan du ju alltid blocka mig så slipper jag dig! 😂😂😂
Jag tror att bara det är du som behöver lite ryggdunk som stärker dig i ditt val av produkt.
det är ju fullkomligt patetiskt att kommentera något som inte är i närheten av EOL (troligtvis)

Vem vill veta vad du tycker?
att du gillar röda bilar? vilka andra förmodade forummedlemmar kan i sina ytterligheter ha någon glädje av den kunskapen?
Att en av Sveriges 10miljoner människor tycker något?
tyckande är ju äckligt subjektivt att det inte är sant.
inte är det väl någon som säger att de har gjort ett fullständigt felköp?

Självhävdelse!

Men jag ger mig om minst 50 av forumets tusentals medlemmar ger dig en gilla var
 
I
returen returen skrev:
Jag tror att bara det är du som behöver lite ryggdunk som stärker dig i ditt val av produkt.
det är ju fullkomligt patetiskt att kommentera något som inte är i närheten av EOL (troligtvis)

Vem vill veta vad du tycker?
att du gillar röda bilar? vilka andra förmodade forummedlemmar kan i sina ytterligheter ha någon glädje av den kunskapen?
Att en av Sveriges 10miljoner människor tycker något?
tyckande är ju äckligt subjektivt att det inte är sant.
inte är det väl någon som säger att de har gjort ett fullständigt felköp?

Självhävdelse!

Men jag ger mig om minst 50 av forumets tusentals medlemmar ger dig en gilla var
där ser man, elektroluxaren i med nytt forum id! Undrar varför de slängde ut dig?
 
I IronG skrev:
där ser man, elektroluxaren i med nytt forum id! Undrar varför de slängde ut dig?
vaa???
 
returen returen skrev:
vaa???
Bara släpp det. Det finns vissa saker som en vuxen man förväntas klara av och de valen försvarar man oavsett vad man innerst inne tycker om sin bil, sin båt, sitt dyra verktyg eller vad det är man hänger upp sin självkänsla på.

När jag gick på gymnasiet försvarade vi våra val av stereoförstärkare in absurdum för att inte erkänna våra eventuella brister och tydligen hör kylskåp numera till samma kategori av produkter.

TS är nöjd och vill att världen ska veta det. Låt honom vara nöjd med sitt val av kylskåp.
 
  • Gilla
  • Haha
IronG och 1 till
  • Laddar…
Efter en del recensioner jag läst av andra kylar/frysar (enskilda produkter absolut men vissa fabrikat förekommer ju oftare än andra) så är det inte alls uppenbart att EOL ligger bortom 9 månader. Är väl bra att TS ger en uppdatering så man vet att hen är nöjd än och inte bara slutat underhålla tråden. Om ni inte personligen uppskattar tråden är det väl bara att lägga sin energi på något mer intressant, själv är jag på jakt efter nya vitvaror och tar gladeligen in input från andra. Mycket mer kan man ju inte göra direkt. Har ni själv koll på modeller eller fabrikat som ni anser är bättre än denna så får ni gärna skicka DM till mig då jag är nyfiken på era åsikter i frågan men inte tycker det behöver hamna i TS tråd.
 
Våran nuvarande Samsung startar Ej av sig själv vid t ex ett strömavbrott. Man måste hålla in 2 knappar. Gör Vinterkall det?
 
I
G Ganescha skrev:
Våran nuvarande Samsung startar Ej av sig själv vid t ex ett strömavbrott. Man måste hålla in 2 knappar. Gör Vinterkall det?
Jodå, den startar av sig själv när strömmen kommer tillbaka.
 
  • Gilla
Ganescha
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.