nikasp
Jag letar lågintensivt efter ny/beggad kylfrys till torpet. Körde tyvärr sönder ett riktigt fint Bosch då vi slarvade med att slå av det innan det blev för kallt inomhus.

Har läst lite ”ungerskt skräp” osv. Ska man sikta på att det är tillverkat i vissa länder oavsett märke eller är det helt ”random”?

Siktar på Electrolux eller Bosch i lägre begagnad prisklass (typ 2-4000) men öppen för förslag. Tänkte pruta till mig något bra för pengarna som senast.
 
Bosch och om det är tillverkat i Tyskland borde vara helt okej och värt sitt pris. Electrolux kan ju numera vara tillverkade i något låglöneland var som helt så det skulle jag hoppa över.
 
  • Gilla
nikasp
  • Laddar…
nikasp nikasp skrev:
Jag letar lågintensivt efter ny/beggad kylfrys till torpet. Körde tyvärr sönder ett riktigt fint Bosch då vi slarvade med att slå av det innan det blev för kallt inomhus.

Har läst lite ”ungerskt skräp” osv. Ska man sikta på att det är tillverkat i vissa länder oavsett märke eller är det helt ”random”?

Siktar på Electrolux eller Bosch i lägre begagnad prisklass (typ 2-4000) men öppen för förslag. Tänkte pruta till mig något bra för pengarna som senast.
om begagnat da vad som helst fråga gärna här om det är bra när du hittat nått

vid nytt köp med 5-års garanti håller det så håller det
första fem åren gratis rep
efer det slänger du det
 
  • Gilla
nikasp
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.