Funderar på om man skulle kunna använda IKEAs Ivar som grund för ett utekök - någon som testat? Skåpen är ju i grunden obehandlade, så om de behandlas likt annat obehandlat trä vi har utomhus, finns det någon anledning att det skulle vara olämpligt? Ser framför mig att det vore ett snabbt sätt att sätta tre skåp intill varandra och lägga två 120*60 klinker ovanpå som bänkskiva.

**bild lånad**
 
  • Träbeklädd uteplats med fristående skåp och bänkskiva, terrakottakrukor och grönska i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag var inne på att göra samma sak och kom då in på ditt inlägg, använde du dig av iden av att göra av skåpen?
 
F Fam boh skrev:
Jag var inne på att göra samma sak och kom då in på ditt inlägg, använde du dig av iden av att göra av skåpen?
Hej! Nej, det hamnade andra projekt före, men jag tror att vi kommer köra på Ivar, håller då länge det håller 😉
 
akarlborg akarlborg skrev:
Hej! Nej, det hamnade andra projekt före, men jag tror att vi kommer köra på Ivar, håller då länge det håller 😉
Du får jättegärna återkoppla när du byggt ditt så kanske jag kan få lite inspiration 😁
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.