A Alias87 skrev:
Tack för tipset. Lb hävdar att allt är enligt ritning, jag är osäker på ritningarna och egentligen mest kritisk till att det är ritningar som vi ej sett eller fått förklarade för oss. Alltså lb kunde ha förklarat att det blir till att gå dubbelvikt upp tills en tar bort.

När byggde du?
LB-hus är riktiga skojare som inte bryr sig alls om eftermarknad. Bara att scrolla genom detta forum får att se vad de är för typer.
 
S Screed skrev:
LB-hus är riktiga skojare som inte bryr sig alls om eftermarknad. Bara att scrolla genom detta forum får att se vad de är för typer.
Alltså. Jag hoppas inte ljuger. Att det är som hos mig de bygger om inte annat görs upp. Men jag förstår inte varför de inte berättade eller visade det i förväg.
 
Vi har också byggt med LB hus som blev färdigt 2023 november och då är det gjort om i ritningarna så byggarna öppnar upp hela trappen. Det sa dom iaf till oss att tidigare var det inte en tillräckligt stor lucka.
 
  • Gilla
Alias87
  • Laddar…
J Johangran skrev:
Vi har också byggt med LB hus som blev färdigt 2023 november och då är det gjort om i ritningarna så byggarna öppnar upp hela trappen. Det sa dom iaf till oss att tidigare var det inte en tillräckligt stor lucka.
Så snickaren ändrade åt er för att vara snäll?
 
A Alias87 skrev:
Så snickaren ändrade åt er för att vara snäll?
 
  • Ritning av ram till oinredd vind och tunnelhus med monteringsanvisningar, samt detaljerade sektioner av sidor och lucka. Inkluderar mått och specifikationer.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Alias87
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.