Hej!

Vi har haft en vattenskada i huset och behöver byta ut ca 6 m2 av parketten i vardagsrummet. Tyvärr har Tarkett slutat tillverka vårt golv (Vintage Ek Lund) och vi har bara några plankor kvar sedan golvet lades. Rundringning hos återförsäljare har också kammat noll. Så en lite desperat chansning här: är det möjligen någon som sitter på något eller några paket av detta golv som skulle kunna tänka sig sälja till oss?
 
BirgitS BirgitS skrev:
Verkar finnas på K-rauta: [länk]
Tack men nej, har pratat med dem. De har bara inte uppdaterat hemsidan...
 
  • Ledsen
BirgitS
  • Laddar…
S stornäsudden skrev:
Hej!

Vi har haft en vattenskada i huset och behöver byta ut ca 6 m2 av parketten i vardagsrummet. Tyvärr har Tarkett slutat tillverka vårt golv (Vintage Ek Lund) och vi har bara några plankor kvar sedan golvet lades. Rundringning hos återförsäljare har också kammat noll. Så en lite desperat chansning här: är det möjligen någon som sitter på något eller några paket av detta golv som skulle kunna tänka sig sälja till oss?
Hej.
Jag är oxå på jakt efter det golvet. Det ända jag har hittat är från Estland. Vet dock inte om jag vågar beställa från där.
Länk här om du är nyfiken.
https://viimistluskaubamaja.ee/en/p...-strip-partial-saw-marks-proteco-hardwax-oil/
 
Bård Grüner Bård Grüner skrev:
Hej.
Jag är oxå på jakt efter det golvet. Det ända jag har hittat är från Estland. Vet dock inte om jag vågar beställa från där.
Länk här om du är nyfiken.
[länk]
Hejsan, testade du att beställa därifrån?
Har hittat ett golv och är förstås lite nyfiken på om det var smidigt att beställa från dem?
 
P Pappakapten skrev:
Hejsan, testade du att beställa därifrån?
Har hittat ett golv och är förstås lite nyfiken på om det var smidigt att beställa från dem?
Hej. Jag gjorde en beställning på det golvet jag var ute efter. Men tyvärr var den slut i lager hos dem. Fick ett bra bemötande. Hur leveransen fungerar vet jag inte.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.