Jag behöver laga lite på min fasad men kan inte hitta det teglet jag behöver, någon som vet vart man kan hitta det?
 
  • Gul fasad med dekorativa tegelstenar arrangemang i oregelbundet mönster.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Hur många? Jag har några få, bor i Fjollträsk.
 
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Hur många? Jag har några få, bor i Fjollträsk.
Jag behöver runt 50 st tror jag. Hur många har du?
 
Ajdå, kanske 5-10 st :surprised:(
 
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Ajdå, kanske 5-10 st :surprised:(
Okej men tack ändå.
 
N Nattkungen skrev:
Jag behöver laga lite på min fasad men kan inte hitta det teglet jag behöver, någon som vet vart man kan hitta det?
Hej! Skånemuraren i Lomma säljer dessa tegel. Vet att dom är dyra men ska man bara ha 50st är det kanske inte så farligt
 
S Stefan .. skrev:
Hej! Skånemuraren i Lomma säljer dessa tegel. Vet att dom är dyra men ska man bara ha 50st är det kanske inte så farligt
Tack för svar, har redan kollat med dom. Lite dyra tycker jag.
Så jag väntar ett tag till och hoppas att jag kan hittat det någonstans
 
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Ajdå, kanske 5-10 st :surprised:(
har du kvar dessa stenar?
 
Har du hittat dessa och isåfall vart kan man köpa det. Skånemurarna har 150kr för ett tegel. Det är 10* priset vad ett tegelsten ska kosta...
 
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Hur många? Jag har några få, bor i Fjollträsk.
Hej!
Har du kvar dina gula räfflade tegelstenar?
"Nils Kaj"
 
N Nils Kaj skrev:
Hej!
Har du kvar dina gula räfflade tegelstenar?
"Nils Kaj"
Hej. Jag tror det , är inte hemma själv, hur många är du jakt efter? Jag kan be frugan inventera :) Skicka PM.
 
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Hej. Jag tror det , är inte hemma själv, hur många är du jakt efter? Jag kan be frugan inventera :) Skicka PM.
Hej!
Tack för snabbt svar. Jag skulle behöva c:a 5-8 stycken. Har du någon ytterligare så kan de kanske behövas. Har du möjlihet att fotografera så hade det varit bra. De jag är ute efter har en svagt, svagt grön nyans på sina ställen i det gula teglet. Alltså räfflade men ej ljusare helgult.
Ska försöka lära mig hur jag kan få in en bild här. Det kan ta någon dag. Minst.
 
  • Gilla
Jonatan79
  • Laddar…
N Nils Kaj skrev:
Hej!
Tack för snabbt svar. Jag skulle behöva c:a 5-8 stycken. Har du någon ytterligare så kan de kanske behövas. Har du möjlihet att fotografera så hade det varit bra. De jag är ute efter har en svagt, svagt grön nyans på sina ställen i det gula teglet. Alltså räfflade men ej ljusare helgult.
Ska försöka lära mig hur jag kan få in en bild här. Det kan ta någon dag. Minst.
Nu fick jag fram en (något mörkare?) bild på teglet som önskas. Ej den ljusare nertill
 
  • Tegelvägg med ett mörkare tegelstenprov över en ljusare tegelsten nedanför.
N Nils Kaj skrev:
Nu fick jag fram en (något mörkare?) bild på teglet som önskas. Ej den ljusare nertill
Återkommer.
 
N Nils Kaj skrev:
Nu fick jag fram en (något mörkare?) bild på teglet som önskas. Ej den ljusare nertill
Hej igen. Vi hade bara 3 st tyvärr, svårt att säga om de är exakt samma.
Staplad hög med takpannor av olika färger och material inuti en träbyggnad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.