Hej

Jag har idag en asfalterad carport och ett förråd som är på gjuten platta.
Jag funderar på att anlita någon för att göra markarbete och gjuta ny grund där jag har tänkt att göra en tillbyggnad (boyta).
Plattan kommer vara på ca 38kvm.
Förhållandet är alltså idag redan att marken är platt och utan att vara kunnig inom området borde det vara ett förhållandevis enkelt arbete rent tekniskt.

Jag kommer riva dagens byggnad själv.
Samt även bygga den nya stommen på egen hand.

Innan jag begär in offerter på markarbete och gjutning av betongplatta med avlopp tänkte jag höra om någon har gjutit ovanstående storlek, om ni har några tips längs med vägen? Är intresserad av uppskattat pris mm.
Även prisuppgift för betongbil är intressant.
Bor i Göteborg.

Tack
 
Redigerat:
F Fredriknewbuilder skrev:
Hej

Jag har idag en asfalterad carport och ett förråd som är på gjuten platta.
Jag funderar på att anlita någon för att göra markarbete och gjuta ny grund där jag har tänkt att göra en tillbyggnad (boyta).
Plattan kommer vara på ca 38kvm.
Förhållandet är alltså idag redan att marken är platt och utan att vara kunnig inom området borde det vara ett förhållandevis enkelt arbete rent tekniskt.

Jag kommer riva dagens byggnad själv.
Samt även bygga den nya stommen på egen hand.

Innan jag begär in offerter på markarbete och gjutning av betongplatta med avlopp tänkte jag höra om någon har gjutit ovanstående storlek, om ni har några tips längs med vägen? Är intresserad av uppskattat pris mm.
Även prisuppgift för betongbil är intressant.
Bor i Göteborg.

Tack
Även generella tips och prisinfo om markarbete och betonggjutning är av intresse.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.