Hej.​

Nån som har ett prishum/förslag om vad som anses bra paketpris på begagnad GKS 18V-57 G samt gsa 18 v-li c, utan batterier?​

 
Paketpris på två saker som inte hör i hop är bara bra om säljaren är väldigt lat, eller om den ena prylen är osäljbar.
 
Hep Hep skrev:
Paketpris på två saker som inte hör i hop är bara bra om säljaren är väldigt lat, eller om den ena prylen är osäljbar.
och i detta fall är säljaren lat skulle jag tro=)

Så ett bra pris anses vara??😇
 
Ah, jag trodde det var du som skulle sälja och jag ville tipsa om att sälja en i taget. Tyvärr ingen koll på priset, men mitt svammel håller tråden synlig så någon kunnig hittar förhoppningsvis hit.
 
Detta är ett bra exempel på en helt omöjlig fråga.

Sannolikheten att den potentiella köparen skulle vara intresserad av båda enheterna är ganska liten så hela vitsen med "paketpris" bortfaller om det inte är så att enheterna ingår som delar i ett system.

Kanske den potentiella köparen är intresserad av enbart den ena enheten, då kan man hoppas på marknadsvärde av detta och att den andra enheten skickas med bara som en bonus.
 
Cirkelsågen är ganska eftertraktad eftersom det är modellen som går att sätta på skena och det har i praktiken ännu inte kommit någon borstlös version (men den är på väg ut i butik, dock svindyr) . Tigersågen är den mindre modellen och inget direkt prestandamonster, även om den väl får jobbet gjort till slut. 1500-1800 för gks och 800-1000 för gsa så max 2500 för båda, beroende på skick.

Tradera har för övrigt en värderinsfunktion som visar vad något gått för den senaste tiden.
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.