Vad rekommenderar ni för avloppsreningsmaskin som kan lösa fettklump 10m in i ett 100mm avloppsrör?

Jag har varit inne på flexshaft k9-204 eller en budget variant från Vevor men de känns så klena.
Flexshaft K9-102+ finns med men är mer gjord för 32-50mm rör.
Kan tänka mig lägga 5-25tkr.
 
Kan du inte bara anlita en spolbil, eller är det något du återkommande behöver kunna göra själv?
 
A annha skrev:
Kan du inte bara anlita en spolbil, eller är det något du återkommande behöver kunna göra själv?
Jo visst kan man det men köper ju hellre en maskin och gör det själv. Jag har redan köpt en kamera för att hitta vart i röret det stoppar upp.
Var bara 9m så nu lutar det mer åt en högtryckstvätt, den kommer nog vinna pga fler användningsområden.. 🙄
 
U uu23145645 skrev:
Jo visst kan man det men köper ju hellre en maskin och gör det själv. Jag har redan köpt en kamera för att hitta vart i röret det stoppar upp.
Var bara 9m så nu lutar det mer åt en högtryckstvätt, den kommer nog vinna pga fler användningsområden.. 🙄
Tänkte mest att är det bara en gång så borde det bli betydligt billigare att anlita nån än att köpa maskin för upp till 25". Jag tog hit spolbil för att få bort en propp på liknande ställe i vintras och det kostade 2-3'.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.