Jag har en mig svets Cemig 190 S men har svårt att begripa om det går att byta linern för svetstråden. Jag prövar att dra ut den befintliga men den sitter som berget. Nån som vet om det är möjligt på den här svetsen..?


Närbild av en MIG-svets Cemig 190 S, med fokus på svetslinern som är svår att dra ut.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En närbild av en MIG MAG-svetsmaskin av märket Cemig 190 S, med särskild fokus på svetsmunstycket och dess anslutning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Två närbilder på mässingsfästen på en svets Cemig 190 S med trådlinern synlig och trasiga delar monterade i ett grovt tygstycke.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Två kablar från en Cemig 190 S-svets med synliga kopplingar och trådar, placerade på en blå tygbakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Närbild på en svetspistol från en MIG-svets, med en synlig trådliner och elektriska anslutningar på en blå bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Närbild av en Cemig 190 S svets med fokus på svetspistolens koppling och anslutna trådar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
M munspelarn skrev:
Jag har en mig svets Cemig 190 S men har svårt att begripa om det går att byta linern för svetstråden. Jag prövar att dra ut den befintliga men den sitter som berget. Nån som vet om det är möjligt på den här svetsen..?
Ingen aning, men du får kanske bättre träff i "Verktyg, maskiner och fordon"?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.