Hej!
Jag kommer i sommar att lämna mitt garage i Gnesta, i och med detta kommer jag att avyttra alla maskiner och verktyg, helst till en som köper hela ”paketet”.
Det finns mig,gas o plasmasvets, metall-bandsåg borr o slipmaskiner, hand o trädgårdsredskap samt mm.
För info ring 070-3348770
 
  • Rött arbetsbord med en röd verktygstavla på väggen i ett garage, fullt med olika verktyg och redskap, inklusive borrmaskin, skruvmejslar och andra handverktyg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Metallbandsåg av märket Europac 128 HDR.1 i ett garage med olika verktyg och maskiner.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • En garagedockvagn och en svetsapparat med syrgasflaskor och manometrar i ett garage, omgivet av verktyg och en ESAB svetsmaskin i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • ESAB Power Compact 200, en grå svetsmaskin med kontrollpanel som har tre gula rattar och tillhörande kablar, står i ett garage på ett betonggolv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Borrmaskin HBM WD16 Vario med ett rött skruvstycke på monteringsbord, placerad i ett garage med sladdar upphängda på väggen bredvid.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • En metallverktygsavbitare placerad på en arbetsbänk, omgiven av olika verktyg och material i ett garage.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Parkside PPSK 40 A1 svetssystem placerat på en träbänk i garaget, med kablar anslutna och andra verktyg synliga i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Hyllor i ett garage fyllda med olika verktyg och maskiner inklusive borrmaskiner, svetsar, sågar, kablar, handverktyg och rengöringsmedel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
stigen
  • Laddar…
Prisbilden kan ju vara bra att ange när man vill sälja saker……
 
  • Gilla
Pysslarn och 1 till
  • Laddar…
T Taxture skrev:
Prisbilden kan ju vara bra att ange när man vill sälja saker……
Och att lägga det i forumsdelen "Säljes"...
 
  • Gilla
mexitegel och 2 till
  • Laddar…
Och avslöja innehållet i proffslådan.
 
  • Haha
  • Gilla
JuggeH och 4 till
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Och att lägga det i forumsdelen "Säljes"...
25 000 eller högstbjudande
 
@Rollme du har postat din försäljning i tre trådar. Be moderatorerna ta bort dessa och posta i säljes istället. Klicka på de tre punkterna i ditt första inlägg i varje tråd du skapat och anmäl inlägget och skriv till moderatorerna.
 
  • Gilla
sweden
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.