Någon som har tips på prisvärda solglasögon?

Jag är på jakt efter något som håller vettig kvalitet samtidigt som de inte är allt för dyra då jag har en förmåga att antigen repa sönder dem eller tappa bort dem 😬
(Fantastisk kombo, jag vet 😅)
 
Eftersom du har exakt samma smak som vem som helst här 😂 så börjar jag med ett tips. Jag har en förmåga att vara oförsiktig med mina solglasögon. Men dessa har skönt ljus, bra pris och är sköna. Cressi Unisex Rio Sunglasses Premium Sports Sunglasses Polarized Lens Premium Sports Sunglasses Polarized Glass 100% UV Protection
https://amzn.eu/d/0em3hZt0
 
  • Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Manganbangan Manganbangan skrev:
Eftersom du har exakt samma smak som vem som helst här 😂 så börjar jag med ett tips. Jag har en förmåga att vara oförsiktig med mina solglasögon. Men dessa har skönt ljus, bra pris och är sköna. Cressi Unisex Rio Sunglasses Premium Sports Sunglasses Polarized Lens Premium Sports Sunglasses Polarized Glass 100% UV Protection
[länk]
Jag försökte vara öppen för förslag, och de du föreslår skulle kunna vara intressanta 🤔👍
 
Kul! Klart värda att prova 🙌
 
När jag på Jula häromdagen så sålde tre st. för 46 kr, fanns mååånga sorter att välja på
 
  • Gilla
13th Marine
  • Laddar…
P Plutus skrev:
När jag på Jula häromdagen så sålde tre st. för 46 kr, fanns mååånga sorter att välja på
Får kanske ta mig dit och titta, verkar dock inte som de är polariserade, vilket förvisso inte är ett måste, skulle kunna ha en näve såna hemma och ett par polariserade i bilen. 🤔
 
🤘 där har vi dom! Åker till Jula direkt!
 
  • Solglasögon från Kayoba för 39,90 kr på Jula, med ett svart skärmvisir på ovansidan, fem stjärnor och sju recensioner synliga på produktsidan.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
cpalm och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.