Kan vi inte bara enas om att om en björk ligger över en väg blir den ved i nästintill alla fall?
 
  • Gilla
vcx och 1 till
  • Laddar…
R
Jag är inte sur jag är trött på sådana som dig som tror att man kan googla sig till alt och vänder allt till sin fördel och har noll kunskap i ämnet i form av att ha jobbat med det..
Men jag ger mig det läggs inga golv av Björk i Sverige jag tror dig även om jag själv har lagt Björkgolv så är det inte sant utan du har rätt..
 
  • Gilla
frasen_36
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Jag är inte sur jag är trött på sådana som dig som tror att man kan googla sig till alt och vänder allt till sin fördel och har noll kunskap i ämnet i form av att ha jobbat med det..
Men jag ger mig det läggs inga golv av Björk i Sverige jag tror dig även om jag själv har lagt Björkgolv så är det inte sant utan du har rätt..
Offerkofta?
 
R
Alfredo Alfredo skrev:
Kan vi inte bara enas om att om en björk ligger över en väg blir den ved i nästintill alla fall?
Varför? du går in i trådar när du känner/vet att fel föreligger så varför ska det varje gång en forumveteran (okunnig inom ämnet)säger något läggas ned?
 
  • Gilla
  • Wow
frasen_36 och 1 till
  • Laddar…
R
D Dilato skrev:
Offerkofta?
Inte ett dugg o du har så fel ditt lilla Googletroll..
 
  • Haha
  • Gilla
sysmali och 2 till
  • Laddar…
F
D Dilato skrev:
Visst, nån promille av alla golv men nån storsäljare är det knappast.
Hur många sådana hus finns det och av dom hur många har ett sådant golv och av dom hur många byter man golv på årligen?
Var du får dina 10-dels procentsatser från är ointressant. Faktum kvarstår.
Alla tycker inte att "moderna" livlösa golv är trevliga.
 
  • Haha
Rejäl
  • Laddar…
F frasen_36 skrev:
Var du får dina 10-dels procentsatser från är ointressant. Faktum kvarstår.
Alla tycker inte att "moderna" livlösa golv är trevliga.
Och med det vill du ha sagt vad i björkplanksläggningsfrekvensfrågan??
 
  • Haha
frasen_36
  • Laddar…
R
D Dilato skrev:
Och med det vill du ha sagt??
Lägg av nu, om du googlar så finner du golv av Björk det är ingen som har påståt att det är det vanligaste golvet men det finns och läggs…
 
  • Gilla
frasen_36 och 1 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
du går in i trådar
"går in"? Jag har skrivit nio inlägg i denna tråd tidigare. Tycker bara att tjafset om vad man kan använda björk till inte hör hemma här.
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
R
Alfredo Alfredo skrev:
"går in"? Jag har skrivit nio inlägg i denna tråd tidigare. Tycker bara att tjafset om vad man kan använda björk till inte hör hemma här.
Jag menade i andra ämnen och trådar..
 
  • Gilla
frasen_36
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Jag menade i andra ämnen och trådar..
Är det on topic här tycker du?
 
  • Gilla
13th Marine och 1 till
  • Laddar…
R
Alfredo Alfredo skrev:
Är det on topic här tycker du?
Lika mycket som att du ska komma och tala om..
 
  • Gilla
frasen_36
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Lägg av nu, om du googlar så finner du golv av Björk det är ingen som har påståt att det är det vanligaste golvet men det finns och läggs…
Jag har aldrig påstått att det aldrig läggs, jag har från början ifrågasatt hur vanligt det är att lägga golv av björkplank
 
  • Haha
frasen_36
  • Laddar…
R
D Dilato skrev:
Jag har aldrig påstått att det aldrig läggs, jag har ifrågasatt hur vanligt det är.
Det är ditt påstående om att det bara eldas som blev besvarat att Björk används till golv o snickerier, sedan börjar du snacka om att det inte finns i konsumenthandeln och procent hit o dit, allt detta vet du så lägg ner..
 
  • Haha
  • Gilla
frasen_36 och 1 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
ditt påstående om att det bara eldas
Källa på det?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.