MultiMan
Av bilden att döma är det Starlock som togs fram av Fein och numera kör även Bosch, Festool m fl kvalitetsmärken med det. Tekniskt sätt är det nog bästa fästet, men bladen tror jag kostar lite mer pga det. Det kom 2017 så särkilt gammalt är det inte och i högsta grad aktuellt. Amazon har flera Bosch-kit till bra priser för närvarande.

Edit: Rättar mig. Maskinen har inte starlock men även dessa blad passar till den (och ligger med i lådan), så du kan köpa i stort sett vilka blad du vill.
 
  • Gilla
naikon
  • Laddar…
  • Gilla
Pysslarn
  • Laddar…
C
MultiMan MultiMan skrev:
Maskinen har inte starlock men även dessa blad passar till den (och ligger med i lådan), så du kan köpa i stort sett vilka blad du vill.
Det är OIS (Oscillating Interface System), Boschs gamla standard.
De flesta 3:e-partsblad passar samt även Starlock, men inte Starlock Plus eller Starlock Max.
 
  • Gilla
MultiMan och 1 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
[länk]
Här borde det stå vilka blad som passar. Efter en snabb titt på postens hemsida verkar det kosta ungefär 150 spänn att skicka. Den borde tåla att åka i sin vanliga låda med deras klisterlapp på. Stöldrisken borde vara minimal om det syns vad det är i.
Tror jag hakar på detta och skickar ett pm 😁
 
  • Gilla
Hep
  • Laddar…
Tackar ödmjukast @Hep för slipen, internet kan vara fantastiskt! Tror detta blev precis lagom för mig. Och priset kan man ju inte klaga på 😁
Öppen grön verktygslåda med en Bosch PMF 180 E multiverktyg, flera slip- och sågblad, samt en instruktionsmanual placerad på ett bord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Brev från UNHCR som tackar för en fin gåva, med texten "Stort tack för din fina gåva", samt uppskattning för att bidra med skydd, mat och vatten till behövande.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
Pysslarn och 6 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.