F fribygg skrev:
Är du Dansk får du ju givetvis ta ett par flaskor grön Tuborg till maten.
Hur många är ett par på danska? Åde? Saisdn?
 
Alfredo Alfredo skrev:
Åde? Saisdn?
Du verkar allt lite Dansk, har du dubbla pass?
Själv är jag ju stolt Östgöte och rekomenderar ett par flaskor Nääs lager såhär dax.
 
F fribygg skrev:
du dubbla pass?
Dubbla? Nej det vore för begränsande. Föredrar att ha valfrihet.
 
F fribygg skrev:
Det går fint att vara kontaktbar utan mobil, prova att skippa de 14 långburkarna minst 12 timmar före (och under hela arbetsdagen) så ska du se att du blir kontaktbar som normala människor.
Långburkarna har väl inget med kontaktbarhet att göra. När har du sist försökt ringa en hantverkare? Antingen är det upptaget eller så har dom slutat jobba för dagen. Även fast man ringer före kl 21.
 
R Rejäl skrev:
Det där var någ det grövsta förolämpningen i BHs historia, skäms på dig..
Alla vet ju att Nokia 3310 är pansarbrytande
 
  • Haha
Saelen
  • Laddar…
P Pin skrev:
Du kan läsa själv på lantismäterivärket.

Du måste numera annama cirkulär ekonomi och importera cirkulär kartprojektion. Det stämmer 1:1 över hela jordens yta enda till kanten.

Hur skulle kartan kunna röra sig i ett geocentriskt universum? Inte ens om du springer snabbare en vinden rör sig kartan. Den är stilla. Det är telefonen som flyttar sig och ålders kartan som är 1:1,vilket du ser genom fönstret på telefonen. Precis som när du är på senester och åker glass bottom boat.
Vad händer när man kommer till isväggen ❓
 
F fribygg skrev:
skippa de 14 långburkarna minst 12 timmar före (och under hela arbetsdagen)
Den där 2-5-dieten där man ska avstå kolhydrater under arbetsdagen för att sen kompensera det under helgen är omodern och ovetenskaplig. 5,2-dieten ska det vara. Eller 10,2-dieten för den som vill. I normala 14-enhetsportioner.
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Har en likadan hemma en grå en, men som gammal hantverkare så kräver kunderna att man ska vara kontaktbar under arbetstid så då har man ingett val än att följa ungdomen med dessa morderna telefoner..
Känner du han knäppgöken Niq som tror att det är en hammare?
Jag känner väl igen en pansarbrytande hammare när jag ser en. Även om du kallar mig fågel
 
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Den där 2-5-dieten där man ska avstå kolhydrater under arbetsdagen för att sen kompensera det under helgen är omodern och ovetenskaplig. 5,2-dieten ska det vara. Eller 10,2-dieten för den som vill. I normala 14-enhetsportioner.
Helt ovetenskapligt, rent evidensbaserat vill jag påstå att öl är godare i glas.
 
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Den där 2-5-dieten där man ska avstå kolhydrater under arbetsdagen för att sen kompensera det under helgen är omodern och ovetenskaplig. 5,2-dieten ska det vara. Eller 10,2-dieten för den som vill. I normala 14-enhetsportioner.
7-0-dieten är bäst, särskilt tillsammans med HCHFHPHP (höga kolhydrater, högt fett, högt protein, hög procent). Även känd som Extra Allt.
 
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Vad händer när man kommer till isväggen ❓
Men vet du ingenting om geografi eller fysik? Satt du längst bak på religionsundervisningen?
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Jag känner väl igen en pansarbrytande hammare när jag ser en. Även om du kallar mig fågel
Nedu för mig Niq är det något man samtalar igenom..
 
kashieda kashieda skrev:
7-0-dieten är bäst, särskilt tillsammans med HCHFHPHP (höga kolhydrater, högt fett, högt protein, hög procent). Även känd som Extra Allt.
Jag invänder inte alls mot det, konstaterar bara att öl är godare i glas.
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
N Niq skrev:
Alla vet ju att Nokia 3310 är pansarbrytande
Funkar den även på fruns händer när hon inte släpper till?
 
S Saelen skrev:
Funkar den även på fruns händer när hon inte släpper till?
Även om jag inte tycker man ska bruka våld så fungerar den troligen om hon inte släpper
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.