pjgb pjgb skrev:
Det var också en tanke, rensade iofs i april när jag bytte kupéfilter men det trillar ner mycket skit på våren. Får ta en titt när myggmedlet kommer på posten, djungeloljan var ju slut överallt.
Rengjorde du dräneringsrören samtidigt?
Det händer att det är vindrutan som läcker när det kommer vatten där men det är väldigt ovanligt. Vad är det för bil?
 
Är rätt säker på att det kom in genom ventilationen, det var plaskblött i kanalerna men inte på mattan bakom handskfacket. Jodå den rensades men vi har skitmånga träd som släpper stora grejor på våren så den har nog kleggat igen på nytt.
 
Patrik440
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
När folk utan tillstånd blir lappade för att ha ställt sig på handikappruta gläds jag lite i min svarta själ. 😉
Parkerade för första gången någonsin i en handikappruta idag.

Hann dock nätt å jämnt lägga i P-läget innan det kom en gubbe som bestämt sig för att sådan där bilar finns det inte några invalider som kör.

Svart och vit polisbil parkerad i en handikapparkering med synlig parkeringstillstånd-lapp på instrumentpanelen. Skyltar med handikappsymbol i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



(Min sambo har KOL och jag skjutsade henne till sjukhuset idag)
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
pacman42 och 13 till
  • Laddar…
Mats-S
Patrik440 Patrik440 skrev:
jag skjutsade henne till sjukhuset idag
LAPD, To Protect and Serve!
😉
 
Redigerat:
  • Gilla
camaro z28 och 2 till
  • Laddar…
galento
GAAAAAHHHHH!! Var hos sjukgymnasten idag och kollade knäna och hade
troligtvis vatten och inflammation i det knä man trodde var bäst. Hon misstänkte
artros i båda knäna och tyckte även att man var kobent eller sade hon hjulbent 🤔😛,
kommer inte ihåg riktigt.

Som Isakare m.fl tyckte var bra så tog jag upp detta med vattengympa och hon skulle
skriva en remiss så att man säkrare skulle få en plats , dessutom blir det röntgen igen.

Men man ska inte klaga , förbaskat gött att ha pension och kunna ta dagen som den
kommer. Det finns många andra som har det mycket svårare i livet med sjukdom och
handikapp.
 
  • Gilla
  • Älska
Klass0n och 8 till
  • Laddar…
galento galento skrev:
GAAAAAHHHHH!! Var hos sjukgymnasten idag och kollade knäna och hade
troligtvis vatten och inflammation i det knä man trodde var bäst. Hon misstänkte
artros i båda knäna och tyckte även att man var kobent eller sade hon hjulbent 🤔😛,
kommer inte ihåg riktigt.

Som Isakare m.fl tyckte var bra så tog jag upp detta med vattengympa och hon skulle
skriva en remiss så att man säkrare skulle få en plats , dessutom blir det röntgen igen.

Men man ska inte klaga , förbaskat gött att ha pension och kunna ta dagen som den
kommer. Det finns många andra som har det mycket svårare i livet med sjukdom och
handikapp.
Mitt ena knä är också kass men jag håller med, man ska vara glad åt det som fortfarande fungerar. Därför har jag bokat en seglats i egeiska havet i höst.
 
  • Gilla
galento
  • Laddar…
galento galento skrev:
GAAAAAHHHHH!! Var hos sjukgymnasten idag och kollade knäna och hade
troligtvis vatten och inflammation i det knä man trodde var bäst. Hon misstänkte
artros i båda knäna och tyckte även att man var kobent eller sade hon hjulbent 🤔😛,
kommer inte ihåg riktigt.

Som Isakare m.fl tyckte var bra så tog jag upp detta med vattengympa och hon skulle
skriva en remiss så att man säkrare skulle få en plats , dessutom blir det röntgen igen.

Men man ska inte klaga , förbaskat gött att ha pension och kunna ta dagen som den
kommer. Det finns många andra som har det mycket svårare i livet med sjukdom och
handikapp.
Fick du några kostråd?

https://www.arthritis.org/health-we...anti-inflammatory/the-ultimate-arthritis-diet
 
GAAAAHHHH
Kaffet slut hemma i morse.
Tänkte att jag köper en stor mugg på macken och häller i termosen.
Vanlig bryggkaffe är slut, får ta från Starbucks maskinen.
40 spänn för nått som luktar och smakar möglig sommarstuga !!!
Inte konstigt att OK stationer går i kk.
Kasta ut den där maskinen och servera vanlig kaffe till hyfsat pris, så kommer ni sälja bättre.
 
  • Gilla
hapazard och 7 till
  • Laddar…
och DÄR skar bordscirkelsågen.

Precis när jag behöver den som bäst.

G… Orkar inte säga det.
 
  • Ledsen
  • Gilla
  • Wow
Patrik440 och 4 till
  • Laddar…
galento
N Niq skrev:
Fick du några kostråd?

[länk]
Nej några kostråd blev det inte men hon sa att har man över 35 bmi så var det svårt att få bytt knä . Men vet att andra med lite hull fått bytt. Men det skadar nog inte att tänka på det lite 🤔😉
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
galento galento skrev:
Nej några kostråd blev det inte men hon sa att har man över 35 bmi så var det svårt att få bytt knä . Men vet att andra med lite hull fått bytt. Men det skadar nog inte att tänka på det lite 🤔😉
Använder dom faktiskt bmi som skala? Det är ju helt fel. Jag vet inget om du behöver gå ner i vikt eller inte och det var inte det jag avsåg med kostråden.
Jag är övertygad om att det vi äter och dricker påverkar hur vi mår och hur kroppen fungerar.
Sedan finns det mycket annat som påverkar också. Tex stress och psykiska problem.
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
pjgb pjgb skrev:
Jaha, är det pga relativt nybytt vindruta, relativt nyinstallerad kupévärmarkabel eller kom allt genom fläkten pga låg bilhastighet och sällan skådat skyfall…? 🤔
GAAAAAHHHHHHHHH….
N Niq skrev:
Rengjorde du dräneringsrören samtidigt?
Oavsett är det läge att inspektera/rensa igen. Och se till att utloppet går dit det skall 😁
N Niq skrev:
Det händer att det är vindrutan som läcker när det kommer vatten där men det är väldigt ovanligt. Vad är det för bil?
Saab 9-5 2006-10 av videon att döma. 🚘
 
ullberg
O O skrev:
Saab 9-5 2006-10 av videon att döma. 🚘
Jag skulle vill hävda att det definitivt inte är en 9-5 men väl en saab - en ng9-3
 
  • Gilla
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
O O skrev:
GAAAAAHHHHHHHHH….

Oavsett är det läge att inspektera/rensa igen. Och se till att utloppet går dit det skall 😁

Saab 9-5 2006-10 av videon att döma. 🚘
ullberg ullberg skrev:
Jag skulle vill hävda att det definitivt inte är en 9-5 men väl en saab - en ng9-3
@ullberg vinner

SIlverfärgad kombibil parkerad på en grusväg i skogsmiljö med träd i bakgrunden och disig himmel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
13th Marine och 1 till
  • Laddar…
pjgb pjgb skrev:
@ullberg vinner

[bild]
Detdär måste vara en av de sista årsmodellerna?

Jag körde en ng9-3 MY03 innan.
 
  • Gilla
pjgb
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.