Jag har 3 st WiFi-stickor till luftvärmepumpar till salu.

OSK-102
Passar till de flesta luftvärmepumpar som har en USB-liknande kontakt för WiFI-dongel (bland annat Qlima, Midea etc)

1 av dem är inköpt på Jula och 2 st i Spanien. Men de är alla identiska och passar som sagt många modeller.

Säljer dem givetvis styckevis, 300 kr/styck (+ev porto).

Säljes för att jag bytt lösning för fjärrhantering.

Två vita USB-donglar mot mörk bakgrund, med text och QR-koder, troligen smarta enheter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Vit Wi-Fi-modul för värmeanläggningar, Qlima Smart Kit, produkt ej tillgänglig, kundomdömen och logotyp synliga.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Har du kvar någon av WiFi-stickorna?
Håller på att leta som en galning efter en till min Kaisai luftvärmepump.
 
För Qlima går det också att köpa från butiken i Danmark men det finns två olika modeller och frågan är om de verkligen också passar Kasai?? Har du hört efter med Klima-Term i Sverige angående WiFi? https://shop.klimabrands.dk/product/qlima-wifi-stick/
 
J Josth skrev:
För Qlima går det också att köpa från butiken i Danmark men det finns två olika modeller och frågan är om de verkligen också passar Kasai?? Har du hört efter med Klima-Term i Sverige angående WiFi? [länk]
Jag skickade faktiskt en fråga till Klima-Term igår men har inte fått något svar än.
Den ena stickan har ju en NetHome logga så den känns ju i så fall mest passande?
 
Har tyvärr ingen aning om det passar eller inte. Borde gå att få ett svar från Klima-Term.
 
A Andreas Sandin skrev:
Har du kvar någon av WiFi-stickorna?
Håller på att leta som en galning efter en till min Kaisai luftvärmepump.
Hej,

Ja, jag har wifi-sticka kvar.

Återkom till mig i PM då kan vi se vad vi kan göra för att bedömma om den funkar i en Kaisai. (Jag har aldrig hört talas om det märket dock)
 
  • Gilla
Andreas Sandin
  • Laddar…
it-snubben it-snubben skrev:
Hej,

Ja, jag har wifi-sticka kvar.

Återkom till mig i PM då kan vi se vad vi kan göra för att bedömma om den funkar i en Kaisai. (Jag har aldrig hört talas om det märket dock)
Skickar PM 👍
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.