Hej!

Vi är nu redo att renovera vår bostad i Stockholm. Det är främst ytskick, golvbyte, bygga in förvaring, snickeri, dra om el. Vill även diskutera möjlig ny planlösning. Ej badrum. Jag är noga med kvalitet och detaljer - lägger mkt fokus på finish. Det skall inte enbart vara välutfört utan även se snyggt ut.

Tar tacksam emot tips och rekommendationer på seriösa byggföretag i Stockholm. Gärna som ni själva har anlitat och har erfarenhet av.

Hälsningar
Familjen Rydberg
 
Har du mkt pengar så kan jag rekommendera Rickard byggare.
 
BirgitS
Vi anlitade Dåderman kök & badrum till vår badrumsrenovering och de är noga med kvalitet och detaljer samt har anställda designers för planlösningsdiskussioner. Tar betalt för det också. Jag tror att i dagens marknad så gör de även annat än kök och badrum.
 
BirgitS BirgitS skrev:
Vi anlitade Dåderman kök & badrum till vår badrumsrenovering och de är noga med kvalitet och detaljer samt har anställda designers för planlösningsdiskussioner. Tar betalt för det också. Jag tror att i dagens marknad så gör de även annat än kök och badrum.
Håller med. Dådermans har ruskigt bra kvalitet på sina badrumsjobb av det jag sett. Om ni är ute efter ett pedant och fläckfritt resultat och har en hög budget skulle jag anlita dom.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.