Hej, jag söker lite produkttips till sista fogningen i badrummet. Det ska vara i ytterhörn där kanterna gerats. Jag har provat med denna epoxyfog, https://www.pci-sverige.se/sv/sortiment/pci-durapox-premium. Den funkade OK förutom att jag valde helt fel färg.

Istället för att chansa med ny färg så undrar jag om ni vet vad jag kan använda för epoxy med färg för att få nästa matchningen likt många amerikanska youtube-klipp. Så det jag söker finns ju bevisligen, men jag lyckas verkligen inte hitta att beställa till Sverige. Det är också så liten mängd jag behöver, ca 100gram, så att köpa en till 2kg känns lite onödigt.
 
MrJay
2-3kg förpackningar är standard, så att hoppas att hitta något mindre är typ kört. Vi håller på med precis samma sak och kommer använda oss av kvalitetsprodukten Mapei Kerapoxy Easy Design. Se nedan för färgkarta.

Färgkarta från Mapei Kerapoxy med olika nyanser och deras namn, från 'Moon White' till 'Dark Grey'.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
pokasd
  • Laddar…
MrJay MrJay skrev:
2-3kg förpackningar är standard, så att hoppas att hitta något mindre är typ kört. Vi håller på med precis samma sak och kommer använda oss av kvalitetsprodukten Mapei Kerapoxy Easy Design. Se nedan för färgkarta.

[bild]
Då testar jag en av de, tack för tipset!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.