lärjungen
A Annalena Rosendahl skrev:
Hej, finns det någon som har erfarenhet av leverantören Klarfönsters fönster och/eller altandörrar?
Beställde ni därifrån? Var det bra kvalitet? Har ingen tidigare erfarenhet, men beställde häromdagen ett gäng fönster från dem efter att andra rekommenderat dem.
 
Hej, ja vi beställde och de höll leveranstid sånär som på en vecka (även påskhelg), vi håller på att montera dem nu. De verkar riktigt bra! Även bra kundservice via mejl och telefon.
 
A Annalena Rosendahl skrev:
Hej, ja vi beställde och de höll leveranstid sånär som på en vecka (även påskhelg), vi håller på att montera dem nu. De verkar riktigt bra! Även bra kundservice via mejl och telefon.
Jag har exakt samma erfarenhet, fick dem efter påskhelgen, en dörr och tre fasta fönster som monterades kant-i-kant. Nu väntar jag på fönster till resten av huset! Skulle komma denna veckan men verkar bli nästa. Semestern räddad.

/ Fredrik
 
  • Gilla
Andreas117
  • Laddar…
Är ni nöjda ? Vad är de för kvalite jämför med andra märken som Nordan / traryd / outline?

har du någon bild på ditt monterat kant i kant ?

fresve fresve skrev:
Jag har exakt samma erfarenhet, fick dem efter påskhelgen, en dörr och tre fasta fönster som monterades kant-i-kant. Nu väntar jag på fönster till resten av huset! Skulle komma denna veckan men verkar bli nästa. Semestern räddad.

/ Fredrik
 
Vi är ute efter ett sådant här ”parti” med 2 fasta poster vid sidan av en dubbeldörr på 160cm
 
  • Schematisk bild av ett fönsterparti med två fasta fönster och en centralt placerad dubbeldörr.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
A Andreas117 skrev:
Vi är ute efter ett sådant här ”parti” med 2 fasta poster vid sidan av en dubbeldörr på 160cm
Hej! Nu har vi grejjat mera, bild bifogas på fönster kant-i-kant och sedan det jag har gjort i veckan! Allt har gått bra, har upptäckt att ett dubbeldörrsparti är galet tungt, och att karmhylsa istället för karmskruv och luftkuddar för att justera höjden med är hur bra som helst!
 
  • Uterum med fönster kant-i-kant i grå husfasad, terrass med utemöbler, grill och gröna växter på en solig dag.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Moderna fönster kant-i-kant på en husfasad med dörr, på en trädäck med verktyg och uteplatsmöbler.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
JonasGranlund och 2 till
  • Laddar…
fresve fresve skrev:
Hej! Nu har vi grejjat mera, bild bifogas på fönster kant-i-kant och sedan det jag har gjort i veckan! Allt har gått bra, har upptäckt att ett dubbeldörrsparti är galet tungt, och att karmhylsa istället för karmskruv och luftkuddar för att justera höjden med är hur bra som helst!
Hej!
Letar fönster och altandörrar till nybygge. Är ni fortfarande nöjda med era från Klar?
 
M marre60 skrev:
Hej!
Letar fönster och altandörrar till nybygge. Är ni fortfarande nöjda med era från Klar?
Hej! Ja, mycket nöjda, inget att klaga på än.
 
  • Gilla
marre60
  • Laddar…
lärjungen
M marre60 skrev:
Hej!
Letar fönster och altandörrar till nybygge. Är ni fortfarande nöjda med era från Klar?
Jag är fortfarande väldigt nöjd. Köpte fönster och altandörr för två eller tre år sedan.
 
  • Gilla
marre60
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.