Lucky2015
Någon som handlat på Vinylgolvbutiken.se ?
Funderar på deras vinylgolv men hittar inga omdömen om dem eller deras golv.
 
Vilket golv valde du?
 
Lucky2015
E ehello skrev:
Vilket golv valde du?
Köpte inte hos dem då de var okända och hittade inga recensioner.
 
Lucky2015 Lucky2015 skrev:
Köpte inte hos dem då de var okända och hittade inga recensioner.
Kanske lika bra, jag och sambon lade ner samma idé. Får man fråga vad du tog istället? Vi har kikat på flera olika och just nu lutar det mot coretec.
 
Lucky2015
E ehello skrev:
Kanske lika bra, jag och sambon lade ner samma idé. Får man fråga vad du tog istället? Vi har kikat på flera olika och just nu lutar det mot coretec.
Pergo rigid vinyl
 
Lucky2015 Lucky2015 skrev:
Pergo rigid vinyl
Jag funderar på samma golv. Blev du nöjd med det?
 
R Robban8 skrev:
Jag funderar på samma golv. Blev du nöjd med det?
Jag är jättttttte nöjd med Pergo!
 
  • Modernt kök, träningsmatta på golvet, kettlebell, kattrandigt på bänk, fruktskål, stolar, belysning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Hellwiz och 2 till
  • Laddar…
Lucky2015
R Robban8 skrev:
Jag funderar på samma golv. Blev du nöjd med det?
Supernöjd med Pergo rigid vinyl. Lätt att lägga och otroligt tåligt. Det var värt varje krona. :D
 
  • Gilla
Robban8
  • Laddar…
Lucky2015 Lucky2015 skrev:
Supernöjd med Pergo rigid vinyl. Lätt att lägga och otroligt tåligt. Det var värt varje krona. :D
Tack för återkoppling! Jag ska ta med mig frun så vi kan titta på golvet i verkligheten
 
Lucky2015 Lucky2015 skrev:
Supernöjd med Pergo rigid vinyl. Lätt att lägga och otroligt tåligt. Det var värt varje krona. :D
Tack! :)
 
Lucky2015 Lucky2015 skrev:
Någon som handlat på Vinylgolvbutiken.se ?
Funderar på deras vinylgolv men hittar inga omdömen om dem eller deras golv.
Vid köptillfället gick allt mycket snabbt och enkelt, och leveransen var smidig. Men efter några månader, och nu två år senare, är golvet extremt slitet med upphöjda delar som går sönder överallt. Det är mycket bullrigt och det värsta av allt är att när vi försökte göra en reklamation fick vi ett mycket oförskämt mejl med krav som var praktiskt taget omöjliga att uppfylla. Kravlistan för att kunna starta ett klagomål var orimligt omfattande. Jag rekommenderar inte detta företag. Jag är extremt noggrann, men ändå har golvet blivit en katastrof.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.