C Christer Eneslätt skrev:
Tack för informationen. Jag är i svängen att göra likadant. Antar att din lösning suttit i några år nu. Har du möjligtvis märkt av någon fukt eller mögel som trycker upp kring golvet?
3 år.. inte märkt något än.. Dock har jag ej fått på värme än som tänkt.. är lite nyfiken att lyfta en bräda och kolla på isoleringen... kör ju tryckt golv, vilket jag ångrar lite då jag nu har svårt att sova där (gäst stuga) man bör ju inte ha trycktvirke inne. Vet ej hur farligt 1 natt eller 2 är dock?
 
D Daniel Larsson skrev:
3 år.. inte märkt något än.. Dock har jag ej fått på värme än som tänkt.. är lite nyfiken att lyfta en bräda och kolla på isoleringen... kör ju tryckt golv, vilket jag ångrar lite då jag nu har svårt att sova där (gäst stuga) man bör ju inte ha trycktvirke inne. Vet ej hur farligt 1 natt eller 2 är dock?
Okay. Tack för återkopplingen. Du får gärna hojta till och skriva en rad här om du skulle råka få tillfälle och kika undertill och se status. Jag tänkte börja med detta senare i sommar. Ha det fint så länge!
 
  • Gilla
Daniel Larsson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.