Vi har fått pris på 1 196 000 kr nyckelfärdig
 
Hej,

Hur stora möjligheter till tillval finns det med Björklidenhus? Kan man t.ex få kamin, parkettgolv o.s.v?
Jag måste säga att deras priser verkar vara otroligt billiga med tanke på specifikationerna. Det känns nästan som om det är för bra för att vara sant!?  :-?
Hur långt har ni kommit i processen? Ingen som har erfarenheter av att bygga med dem?

 
ingen som har ideer om övervåningen på ett villa frisk??? vi behöver tre sovrum o ett litet bad/dusch som måste hamna över tvättstugan enligt säljaren av björkliden hus. Eftersom trappan kommer upp i mitten av övervåningen får jag inte till d riktigt, någon med kreativa förslag. Annars älskar jag hallen o att man slipper få med sig grus o skit upp i trappan på ett villa frisk... Vi hade tänkt ha en trekupa på framsidan av huset.
 
OM vi bygger ett villa frisk vill vi ha planslösningen så här på ndv:
 
  • villafrisk.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej

Jag är också intresserad att bygga med Björklidenhus! Men jag fick svaret av säljaren att skulle Björklidenhus göra ovanvåningen så var det badrum ovanför tvättstuga som gällde, men skulle man inreda ovanvåning själv så fick man göra som man ville....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.