Ja, tyvärr har vi märkt att säljaren var väldigt snabb på att höra av sig så länge vi inte hade huset, men när det var betalt och klart var det plötsligt ganska svårt att få tag i denne.
Sedan har vi sen vi fick huset, drygt ett halvår sen, påpekat ett allvarligt fel, som det tagit låååång tid för HV att ta sig an. Nu kommer det förhoppningsvis äntligen att fixas, men det har varit mycket tjat. Man känner sig lite bitchig till slut.

Detta fel, + det med övervåningen i mitt andra inlägg är dock de enda problem vi haft, vi är väldigt nöjda med vårt hus och trivs jättebra, men det är inte riktigt så enkelt som man lät framstå när vi valde HV som leverantör.
 
Hej sjd,

Jag kan förstå känslan av att känna sig tjatig, men och andra sidan får man aidrig sluta att hävda sin rätt,

Det enda jag kan säga utan att ha insyn i det specifika fallet är att det är lite av ett branchproblem i en högkonjuktur. Vi har en policy att jobba med hantverkare som kan vår produkt för att skapa kontinuitet och kvalitet i det arbete som utförs. I ett läge där det säljs mycket hus blir dessa väldigt hårt ansatta och då det ej heller är lätt att få tag på montörer som uppfyller dessa normer kan det ibland bli som för er.

Vi försöker hela tiden slipa på denna organisation för att leva upp till mottot med nöjda kunder som kan luta sig tillbaka och njuta av sin tillvaro.

Mvh
Patrik Bergman
Säljstöd-Hjältevad
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.