N Niq skrev:
Vet inte jag är inte medlem i den där organisationen som dyrkar plustecken
medborgargarde det också alltså
 
N Niq skrev:
Jag tycker dom borde börja med nattvardsöl
The redeemer hade inte öl, fast egypterna och även Sumererna bryggt öl långt innan. Så öl som dryck var inte okänt bara att det brukades inte vid måltiderna av alla samhällen!
Måttet på den tiden var dessutom inte långburk utan Amfora.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
medborgargarde det också alltså
Hoppsan
Jag missade visst ett ”inte” i ditt svar
Whatever, jag säger emot ändå
 
Varför är det bara reklam, speciellt i den här tråden?
 
P Pin skrev:
Varför är det bara reklam, speciellt i den här tråden?
Det är inte reklam utan samhällspropaganda. Den behövs för att upplysa dig. Om du till exempel vill köpa en lampa, för den får inte kopplas in utan långburk.
 
kashieda kashieda skrev:
Det är inte reklam utan samhällspropaganda. Den behövs för att upplysa dig. Om du till exempel vill köpa en lampa, för den får inte kopplas in utan långburk.
Jag fattar fortfarande inte efter 14 långburk. Har provat med både E14 och E27 men ingen av dem passar i de två hålen i väggen.
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
P Pin skrev:
Jag fattar fortfarande inte efter 14 långburk. Har provat med både E14 och E27 men ingen av dem passar i de två hålen i väggen.
Det är ju därför du måste kontakta jourhavande eklektiker.

Möjligen kan jourhavande prästost fungera om en fd orkestermusiker, en så kallad ex-orcist, behöver tillkallas.

Har du provat att rosta mackorna på annat ställe än proppskåpet?
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Jag fattar fortfarande inte efter 14 långburk. Har provat med både E14 och E27 men ingen av dem passar i de två hålen i väggen.
Hammare med texten "DEATH STICK" på skaftet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Lösningen på allt.
Annars så är meningen med allt 42 så du kanske behöver dricka några burkar till
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Det är ju därför du måste kontakta jourhavande eklektiker.

Möjligen kan jourhavande prästost fungera om en fd orkestermusiker, en så kallad ex-orcist, behöver tillkallas.

Har du provat att rosta mackorna på annat ställe än proppskåpet?
Min Tylö rost tillreder jag alla måltider på. Jag har ett antal åskväder sladdar i serie till grannens uttag som han vänligt nog satt på fasaden.
 
  • Älska
kashieda
  • Laddar…
P Pin skrev:
Min Tylö rost tillreder jag alla måltider på. Jag har ett antal åskväder sladdar i serie till grannens uttag som han vänligt nog satt på fasaden.
Nej,nej med Tylö rosten måste Busch bygga SMR! Köp istället den bästa Weber eller Landmann och passa på när ICA/ ÖoB säljer kol billigare!!! När man lagar mat på en Weber sitter det fint med Långburk att släcka törsten med...
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
S Sona2012 skrev:
Nej,nej med Tylö rosten måste Busch bygga SMR! Köp istället den bästa Weber eller Landmann och passa på när ICA/ ÖoB säljer kol billigare!!! När man lagar mat på en Weber sitter det fint med Långburk att släcka törsten med...
Aha rökbastu, jag ska prova.
Jag markerar mitt inlägg som bästa svar.
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
Kan man få rökbastu med elaggregat?
 
S Saelen skrev:
Kan man få rökbastu med elaggregat?
Beror på hur du kopplar ihop de olika färgerna
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Aha rökbastu, jag ska prova.
Jag markerar mitt inlägg som bästa svar.
Finns det bastu med elaggregat❓
 
S Saelen skrev:
Kan man få rökbastu med elaggregat?
Javisst, men du måste nog ha bygglov och strandskyddsdispens så det är kanske inte värt besväret?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.