Hur får jag bäst och snyggast bott dessa järn fästen på muren. Konstruktionen har suttit sedan 60 talet tror jag. Går inte med bågfil.....🙂 Tacksam för alla råd
 
  • Äldre järnfäste på en mur som håller upp en träkonstruktion, med bakgrund av en trädgård.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gammalt trästolpe med järnfästen mot mur, havsutsikt och växtlighet i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gammalt järnfäste på en mur med träkonstruktion och vy över landskapet i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Stenmur med järnfästen och övervuxna växter, med en havsutsikt och blå himmel i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vinkelslip!
 
A Arvesen skrev:
Hur får jag bäst och snyggast bott dessa järn fästen på muren. Konstruktionen har suttit sedan 60 talet tror jag. Går inte med bågfil.....🙂 Tacksam för alla råd
Vad har du tänkt efter det, dom är gjutna i betong och kan användas igen på något sätt. Så tänk till före.
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
Hmmm egentligen vill jag ha bort träribborna som verkligen sett sina bästa dagar och de stör utsikten. Tänker du att jag borde sätt något annat i fästena?
 
A Arvesen skrev:
Hmmm egentligen vill jag ha bort träribborna som verkligen sett sina bästa dagar och de stör utsikten. Tänker du att jag borde sätt något annat i fästena?
Jepp tänk till före som det heter. att ta bort stolpen går nog bra med att kapa bort muttern eller om det går att gänga bort dom. Åverkan ska du göra på muttersidan så inte järnet blir skadat.
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
Ok Tack för råd!
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.