N Niq skrev:
Han håller väl på och överklagar
Trams, han kan väl flytta gränsstolpar och plantera thuja i tomtgränsen som vi andra gravt grannsämjefrämjande individer självfallet gör?
 
  • Haha
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Trams, han kan väl flytta gränsstolpar och plantera thuja i tomtgränsen som vi andra gravt grannsämjefrämjande individer självfallet gör?
Han försöker verkligen flytta gränsstolparna
 
N Niq skrev:
Han försöker verkligen flytta gränsstolparna
Med dunder och brak. Jag tycker han har ett intressant sätt att jobba med grannsämjan.
Det verkar inte riktigt som det var de bästa sättet dock.
 
Bananskalare Bananskalare skrev:
Med dunder och brak. Jag tycker han har ett intressant sätt att jobba med grannsämjan.
Det verkar inte riktigt som det var de bästa sättet dock. T
Det är lite mer aggressivt än att plantera thuja och parkslide på andras tomt!!
 
spezial operation = hönshus
 
S Saelen skrev:
spezial operation = hönshus
Denna egen uppfunna hittepået att " vinna" en special operation??? Antingen genomförs en operation eller inte! Finns inget vinna/förlora! Jag tror största delen av omvärlden anser att idioten missbedömt/ misslyckats med hans special operation!De har fastnat i ett krig som enbart har förlorare oavsett utgången, tyvärr är det civilbefolkningen i Ukraina som får lida....
 
Operationen lyckades. Patienten dog.
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Jag upptäckte 2 stora fläckar i gräsmattan Det måste vara dolt. Att det är en gungställning där borde inte ha någon betydelse.
Sen måste det vara fel på skruvarna på altanen Jag skulle byta en bräda. Jag är ganska händig måste jag säg jag tittat på alla avsnitten av arga snickaren. Så jag har investerat i en riktig skruvdragare. Det hette biltema. De hade dessutom Billiga bromsskivor tänkte jag köper så kan jag byta på bilen sen
brädan jag skulle byta ut var mycket kortare än den jag köpte den passade inte.
Men säljaren måste ha monterat felaktiga skruvar. Det ända som var den man sätter längst blev liksom rund Då bytte jag. Samma sak då med. då försökte jag en sista gång Nu får ja lämna tillbaka skarvsladden till laddaren. Det måste hänga ihop med att elen vart alldeles snurrig
 
  • Gilla
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
S Sona2012 skrev:
Det är lite mer aggressivt än att plantera thuja och parkslide på andras tomt!!
Parkslide är riktigt jävlig har jag hört
 
Bananskalare Bananskalare skrev:
Jag upptäckte 2 stora fläckar i gräsmattan Det måste vara dolt. Att det är en gungställning där borde inte ha någon betydelse.
Sen måste det vara fel på skruvarna på altanen Jag skulle byta en bräda. Jag är ganska händig måste jag säg jag tittat på alla avsnitten av arga snickaren. Så jag har investerat i en riktig skruvdragare. Det hette biltema. De hade dessutom Billiga bromsskivor tänkte jag köper så kan jag byta på bilen sen
brädan jag skulle byta ut var mycket kortare än den jag köpte den passade inte.
Men säljaren måste ha monterat felaktiga skruvar. Det ända som var den man sätter längst blev liksom rund Då bytte jag. Samma sak då med. då försökte jag en sista gång Nu får ja lämna tillbaka skarvsladden till laddaren. Det måste hänga ihop med att elen vart alldeles snurrig
Bromsskivorna är säkert bra att montera terrasen på. Du måste ju förstås köpa en för lång bräda som du kan gnaga till rätt längd. Men nu när du har dragit skruvarna runda så måste du bygga en helt ny terass. Glöm inte att riva bort den gamla först. Mjölner är väldigt bra verktyg att riva med.
Köp riktiga verktyg så behöver du ingen skarvsladd. Motorsåg,hammare o spik. Så klarar du att bygga en fin terass. Bromsskivor fungerar bra som grund så det kan du köpa om dom är billiga.
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Bromsskivor fungerar bra som grund så det kan du köpa om dom är billiga.
Billiga bromsskivor är djävulens påfund. Det måste vara dyra märkesgrejor helst "Brembo" om det ska bli en stadig grund.
 
N Niq skrev:
Bromsskivorna är säkert bra att montera terrasen på. Du måste ju förstås köpa en för lång bräda som du kan gnaga till rätt längd. Men nu när du har dragit skruvarna runda så måste du bygga en helt ny terass. Glöm inte att riva bort den gamla först. Mjölner är väldigt bra verktyg att riva med.
Köp riktiga verktyg så behöver du ingen skarvsladd. Motorsåg,hammare o spik. Så klarar du att bygga en fin terass. Bromsskivor fungerar bra som grund så det kan du köpa om dom är billiga.
Nä tänkte byta på bilen. Kan inte vara så svårt. Jag tycker jag är rätt händig. Jag fick loss brädan till slut. Det var inga problem med rätt verktyg. Fick dit den nya. blev riktigt bra. Undrar om jag ska börja sälja mina tjänster?

Lösningen var enkel eftersom den var ganska låg Jag körde upp med bilen. då gick brädan av. Jag upptäckte felet. Det gick en tjock planka under. Den gick av så det var inga problem sen upptäckte jag att det gick att bryta av brädan med bilen. med en lite större kruka i varje ändå så gick allt bra
Att jag har otur med verktygen det kan alla drabbas av.
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Bananskalare Bananskalare skrev:
Nä tänkte byta på bilen. Kan inte vara så svårt. Jag tycker jag är rätt händig. Jag fick loss brädan till slut. Det var inga problem med rätt verktyg. Fick dit den nya. blev riktigt bra. Undrar om jag ska börja sälja mina tjänster?

Lösningen var enkel eftersom den var ganska låg Jag körde upp med bilen. då gick brädan av. Jag upptäckte felet. Det gick en tjock planka under. Den gick av så det var inga problem sen upptäckte jag att det gick att bryta av brädan med bilen. med en lite större kruka i varje ändå så gick allt bra
Att jag har otur med verktygen det kan alla drabbas av.
Varför ska du byta på bilen? Lägg på kemisk metall bara när dom börjar se alltför rostiga ut.
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Varför ska du byta på bilen? Lägg på kemisk metall bara när dom börjar se alltför rostiga ut.
Det lät riktigt smart. De måste bli som nya.
Varför har jag inte läst det förut.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Bananskalare Bananskalare skrev:
Det lät riktigt smart. De måste bli som nya.
Varför har jag inte läst det förut.
Jag har massor med spartips. En del kan man läsa i den här tråden
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.