1. Skulle passa bra till vårat nya uterum med mycket glasyta.

2. 2023 och 2024.
 
U
Då var tävlingen avslutad!

Det var många vinstsugna tävlande som gärna ville ha lite hjälp med vårstädningen i form denna fönsterputsrobot, nu har alla tävlingssvar gåtts igenom och vi säger grattis till:

@ulfben med inlägg #2 🥳🥇, din vinst kommer att skickas till dig direkt från Roborent.

Vi tackar för alla tävlingsbidrag och jag önskar er en riktigt fin fredag och helg☀️
 
  • Älska
ulfben
  • Laddar…
Men wow! Vilken grej. Jag fyllde år den här veckan så detta blev verkligen en rolig och oväntad födelsedagspresent. Tack!
 
  • Gilla
Ami3
  • Laddar…
ulfben ulfben skrev:
Men wow! Vilken grej. Jag fyllde år den här veckan så detta blev verkligen en rolig och oväntad födelsedagspresent. Tack!
Så... håller den vad den lovar?
 
ToHell ToHell skrev:
Så... håller den vad den lovar?
Den har inte dykt upp tyvärr. Hade verkligen behövts nu :p

@Ulrika M.M vet du hur det står till med skeppningen?
U Ulrika M.M skrev:
Då var tävlingen avslutad!
 
U
ulfben ulfben skrev:
Den har inte dykt upp tyvärr. Hade verkligen behövts nu :p

@Ulrika M.M vet du hur det står till med skeppningen?
Tråkigt att du fått vänta så länge på din vinst🙁. Jag har kontaktat roborent och återkommer så snart jag fått svar!
 
  • Gilla
ulfben
  • Laddar…
Mycket som talar för att detta företag är mer eller mindre bluff. Om det visar sig vara sant vore det ju tacksamt och hederligt om ni kan göra något slags inlägg om det på förstasidan, så att folk slipper spendera tusentals kronor på en i bästa fall halvdan produkt.
 
H Hannes1 skrev:
Mycket som talar för att detta företag är mer eller mindre bluff.
Enbart två inlägg och båda väldigt negativa mot roboten. Man blir lite nyfiken på orsaken...

Hur som helst har jag en "Liectroux robot window cleaner model HCR-10" och är mycket positivt överraskad. Jag har bara putsat med den en omgång så jag kan inte säga något om hållbarheten. Själva funktionen ger jag 4 av 5. Jag köpte den som en ren chansning och hade inte räknat med någon toppenfunktion men är faktiskt imponerad. Den är dock väldigt högljudd, vilket man bör vara medveten om. Fungerar bäst på "moderna" fönster med skarpa kanter och kan ha problem med 45 gradiga kittfalsar då den tenderar att klättra på dem och tappa greppet.

Dock ska den inte kosta några 3995:- Inte nära!
 
F
H Hannes1 skrev:
Mycket som talar för att detta företag är mer eller mindre bluff. Om det visar sig vara sant vore det ju tacksamt och hederligt om ni kan göra något slags inlägg om det på förstasidan, så att folk slipper spendera tusentals kronor på en i bästa fall halvdan produkt.
Intressant anklagelse utan sig vare bevis eller påstående varför det skulle vara bluff.

Ja ibland undrar man vad det är för troll på nätet ibland.
 
Troll finns det gott om nu för tiden, men orsaken till inläggen var helt enkelt det som står. Får hänvisa till mitt första inlägg, bl.a att de påstår att de tillverkat sköterskerobotar på 30-talet vilket ju ter sig tveksamt. Funkar den bra så är jag ju motbevisad, frågade efter om någon testat för en månad sen men fick inget svar då
 
Alfredo Alfredo skrev:
Enbart två inlägg och båda väldigt negativa mot roboten. Man blir lite nyfiken på orsaken...

Hur som helst har jag en "Liectroux robot window cleaner model HCR-10" och är mycket positivt överraskad. Jag har bara putsat med den en omgång så jag kan inte säga något om hållbarheten. Själva funktionen ger jag 4 av 5. Jag köpte den som en ren chansning och hade inte räknat med någon toppenfunktion men är faktiskt imponerad. Den är dock väldigt högljudd, vilket man bör vara medveten om. Fungerar bäst på "moderna" fönster med skarpa kanter och kan ha problem med 45 gradiga kittfalsar då den tenderar att klättra på dem och tappa greppet.

Dock ska den inte kosta några 3995:- Inte nära!
...menar du att den finns billigare eller att den inte är värd så mycket pengar?
 
H Hannes1 skrev:
...menar du att den finns billigare eller att den inte är värd så mycket pengar?
Att den går att hitta mycket billigare än 3995:- Jag betalade mindre än en tredjedel för ett par månader sen.
 
U
ulfben ulfben skrev:
Den har inte dykt upp tyvärr. Hade verkligen behövts nu :p

@Ulrika M.M vet du hur det står till med skeppningen?
Nu har jag fått ett tracking nummer som jag skickar via PM till dig!
 
Alfredo Alfredo skrev:
Att den går att hitta mycket billigare än 3995:- Jag betalade mindre än en tredjedel för ett par månader sen.
Första sökträffen jag fick på denna robot var för under 1300 kr på AliExpress.
 
  • Gilla
Fiddeki och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.