Nissens
N Niq skrev:
Vem vill bo i stan där blir dom ju tokiga när man kommer bärandes på sin kära motorsåg iklädd sin blåa overall och hockeymasken jag använder som ansiktsskydd
Det hjälper inte med alla de attributen, har du inte sockiplasten på dig så ser du inte seriös ut.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Ett externt styrelse och motorsågsproffs som vill arbeta ideellt  borde uppmuntras tycker jag.
Alla motorsågsproffs som vill arbeta ideellt borde uppmuntras
 
Nissens Nissens skrev:
Det hjälper inte med alla de attributen, har du inte sockiplasten på dig så ser du inte seriös ut.
Jaså är det det som är problemet. Ska ta sockiplast på mig nästa gång.

Hittade ingen bild när jag är ute med motorsågen bara en när jag använder röjsågen.
Maskerad figur med hockeymask använder en röjsåg i en mörk skog.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
kashieda och 3 till
  • Laddar…
P P-O Dahlgren skrev:
Skogsforumet är jag bannad från efter att ha hävdat några saker i olika trådar. Mitt påstående att riktiga män kör motorsåg i sandaler och solglasögon blev jag riktigt påhoppad för. Ännu värre när jag pedagogiskt försökte förklara för dem att arealen inte borde mätas i tunnland då det är ett begrepp som har levt kvar för länge utan moderniseras till Mercators Projektion.
Känsliga människor där.
Fullständigt hårresande! Vilka skogstöntar, ingen äkta tuff skogshuggarpersonlighet där, inte! På det här forumet har vi högre i tak, så du kan vara lugn.

(Tyvärr delar jag dina erfarenheter av andra forum. Jag blev bannad från Bukefalos efter att ha hävdat att hästtjejer är som tokiga katt-tanter, fast rika. Sen åkte jag ut från Flashback efter att ha använt n-ordet. Man trodde ju det skulle vara OK där av alla ställen, men tydligen fick man inte säga det om Jimmie Åkesson. I en tråd om matlagning. Yttrandefrihet my ass. ..
Tips till dig är Familjeliv, där modererar de i princip ingenting! Just nu har jag ett ganska avancerat trollande, snudd på konstprojekt, på gång där: Jag kallar mig Kaffedraken och utger mig för att vara en 50-årig incel-man som gillar yngre tjejer och har en syster med dubbelmoral. Hur kul som helst, går att skriva i vilka trådar som helst och tjata, varv på varv. Gå in och läs, får du se!)
 
  • Haha
  • Gilla
Alfredo och 5 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Fullständigt hårresande! Vilka skogstöntar, ingen äkta tuff skogshuggarpersonlighet där, inte! På det här forumet har vi högre i tak, så du kan vara lugn.

(Tyvärr delar jag dina erfarenheter av andra forum. Jag blev bannad från Bukefalos efter att ha hävdat att hästtjejer är som tokiga katt-tanter, fast rika. Sen åkte jag ut från Flashback efter att ha använt n-ordet. Man trodde ju det skulle vara OK där av alla ställen, men tydligen fick man inte säga det om Jimmie Åkesson. I en tråd om matlagning. Yttrandefrihet my ass. ..
Tips till dig är Familjeliv, där modererar de i princip ingenting! Just nu har jag ett ganska avancerat trollande, snudd på konstprojekt, på gång där: Jag kallar mig Kaffedraken och utger mig för att vara en 50-årig incel-man som gillar yngre tjejer och har en syster med dubbelmoral. Hur kul som helst, går att skriva i vilka trådar som helst och tjata, varv på varv. Gå in och läs, får du se!)
Saknar folk noggerglassen så mycket att man inte ens får skriva om den❓
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
T Troberg skrev:
Jag börjar:

Jag har köpt ett hus, men fasaden var inte den färg jag gillar. Dolt fel?
Nä, nu är det dags att styra upp i den här skittråden.

Det blev en långlunch idag i Vasastan med vinprovning och då tog jag och läste ALLA inlägg.

Ingen har svarat på TS fråga så jag måste komma med facit. Ja, det är ett dolt fel om mecklaren visade huset på natten. Om det var dagsljus får du skylla dig själv som inte tog med blindhunden eller en ledsagare som kunde beskriva objektet.

Nu kan tråden stängas.
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
Nissens
P P-O Dahlgren skrev:
Nä, nu är det dags att styra upp i den här skittråden.

Det blev en långlunch idag i Vasastan med vinprovning och då tog jag och läste ALLA inlägg.

Ingen har svarat på TS fråga så jag måste komma med facit. Ja, det är ett dolt fel om mecklaren visade huset på natten. Om det var dagsljus får du skylla dig själv som inte tog med blindhunden eller en ledsagare som kunde beskriva objektet.

Nu kan tråden stängas.
Provade du något bra vin?

För övrigt är dolda fel aldrig dolda egentligen. Erfarenheten säger att de alltid går att upptäcka på ett eller annat sätt.
 
Nissens Nissens skrev:
Provade du något bra vin?

För övrigt är dolda fel aldrig dolda egentligen. Erfarenheten säger att de alltid går att upptäcka på ett eller annat sätt.
Det minns jag inte då lunchen var lång och vinprovningen pågick hela tiden. Med tanke på flaskan framför mig så pågår den nog fortfarande.

Är tråden fortfarande öppen? Jag får ringa Ernst och fråga om han kan stänga den.
 
  • Arg
  • Gilla
Nissens och 1 till
  • Laddar…
P P-O Dahlgren skrev:
Det minns jag inte då lunchen var lång och vinprovningen pågick hela tiden. Med tanke på flaskan framför mig så pågår den nog fortfarande.

Är tråden fortfarande öppen? Jag får ringa Ernst och fråga om han kan stänga den.
Är Ernst Moderat❓
 
  • Wow
FredrikR
  • Laddar…
Nissens
P P-O Dahlgren skrev:
Är tråden fortfarande öppen? Jag får ringa Ernst och fråga om han kan stänga den.
Arga snickaren kanske är bättre, han kan ta med sig lite kött till grillen som funkar med rödtjutet.
 
Jag har hört att strumpor + sandaler är det bästa preventivmedlet för män, men hur är det med sockiplast + sandaler?

Dom ska alltså sitta på fötterna, inte på någon annan kroppsdel.
 
M mrsnhp skrev:
Jag har hört att strumpor + sandaler är det bästa preventivmedlet för män, men hur är det med sockiplast + sandaler?

Dom ska alltså sitta på fötterna, inte på någon annan kroppsdel.
Men är det inte meningslöst med sandaler om man redan har sockiplast ❓
 
N Niq skrev:
Men är det inte meningslöst med sandaler om man redan har sockiplast ❓
Jag tänker att det kanske blir ännu effektivare om man kombinerar? Sådär att betraktarens äggledare slår knut på sig själva.
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
SågspånPappspikEternit och 4 till
  • Laddar…
Nissens Nissens skrev:
Arga snickaren kanske är bättre, han kan ta med sig lite kött till grillen som funkar med rödtjutet.
Det tar alltid sån tid när han är med. Först måste man bygga grillen. Blir den inte bra så är det bara gör om gör rätt vi har material. Sen samma sak när man grillar blir det inte bra så bara göra om göra rätt. Sen har någon dukat i fel ordning. Osv
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Nissens
M mrsnhp skrev:
Dom ska alltså sitta på fötterna, inte på någon annan kroppsdel.
Jag fattar inte, kan du utveckla det så att vi imbeciller också hänger med?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.