Hej.
Undrar om någon kan tipsa om var jag kan få tag på ett runt fönster som man enkelt kan montera i en badrumsdörr. Vet att det finns nån modell på coop bygg motsvarande men det är lite för litet. Gärna med en diameter runt 40cm.
Jesper
 
Hej

Har också varit på jakt efter ett runt fönster till badrumsdörren för att få in lite ljus i gången utanför badrummet. Hittade ett fönster på K-Rauta (som jag nu för tiden besöker med bara några dagars mellanrum). Glaset är frostat och ramen är i silver.
 
AndersEdin77 skrev:
Hej

Har också varit på jakt efter ett runt fönster till badrumsdörren för att få in lite ljus i gången utanför badrummet. Hittade ett fönster på K-Rauta (som jag nu för tiden besöker med bara några dagars mellanrum). Glaset är frostat och ramen är i silver.
Har du nån aning om diametern på fönstret?

Linska, tack, det är precis nåt sånt jag menar! Hade dock gärna sett att det var metallfärgat....:)
 
Googla på dekorfönster så får du en massa träffar.
 
Jag har sett såna runda fönster på Hornbach, eller så kanske det var Bauhaus.
 
Lundbergs fönster säljs nästan överallt, hornbach tar 329 medans keyråyjta tar 399:- blir sk*t fräckt
 
Jag skulle vilja ha den större modellen av Lundbergs 30cm diameter, silver, frostat glas nån som har sett pris på den?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.