J
H Harald Blåtumme skrev:
Har något liknande av annat fabrikat men jag avskyr dessa "non-stick"-ytor, teflonet har en tendens att börja flagna efter rätt kort tid och då är det bara att köra på återvinningen. Annars en kul produkt, trevligt för tex Croque Monsieur en klassiker, panini etc.
Den jag hade innan användes minst 5 år, ofta fler gånger per månad, utan något problem med ytskiktet. Den tappade effekten till slut istället. Man använder ju inte så mycket verktyg på en smörgåsgrill.
 
Mikael_L
Hej.
Jag borde nog ge feedback på vad som valdes till sist.

Wilfa Easy Melt toaster SAM1B-1000
https://www.wilfa.se/product/kok-sv/toaster/easy-melt-toaster/

Rätt OK betyg på netonnet's recensioner.

Dottern är nöjd, har använt den mycket redan. Själv hade jag nog önskat något högre värme i den då det tar ganska lång tid att få färg på mackorna.
Vi reagerar också på att det bli lite skillnad på de olika sidorna, så vill man ha perfekt så vänder man mackan och kör en liten stund till.
 
  • Gilla
Dan1891
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Hej.
Jag borde nog ge feedback på vad som valdes till sist.

Wilfa Easy Melt toaster SAM1B-1000
[länk]

Rätt OK betyg på netonnet's recensioner.

Dottern är nöjd, har använt den mycket redan. Själv hade jag nog önskat något högre värme i den då det tar ganska lång tid att få färg på mackorna.
Vi reagerar också på att det bli lite skillnad på de olika sidorna, så vill man ha perfekt så vänder man mackan och kör en liten stund till.
Den ser ut som min OBH Nordica som jag är väldigt nöjd med.
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.