Hemmakatten
Vi hade fem stycken sådana (varje barn hade egen telefon).Jättebra, och med internkommunikation. Tyvärr gick en efter en sönder och vad jag förstår är det så det gått med alla dessa telefoner. Undermålig kvalité, helt enkelt (säger maken som jobbar på Ericsson).
 
Hemmakatten skrev:
Vi hade fem stycken sådana (varje barn hade egen telefon).Jättebra, och med internkommunikation. Tyvärr gick en efter en sönder och vad jag förstår är det så det gått med alla dessa telefoner. Undermålig kvalité, helt enkelt (säger maken som jobbar på Ericsson).
Aha! Jag har haft mina sedan de lanserades. De har misshandlats och fungerar fortfarande utmärkt. Det är därför jag söker en en till för den tredje telefonen i huset. Är inte riktigt nöjd med marknadens utbud av nya telefoner (de är fula allihopa) och ill inte köpa B&O.

Söker vidare.
 
Tips:

Siemens har en telefon som kan användas som båt i badkaret eller drinkpinne på fredagskvällen.

Den är inte vacker men fungerar utmärkt i en barnfamilj.....

Ni känner igen den när ni ser den gissar jag, minns inte riktigt modellnr.
 
Har en sprillans ny Ericsson som ligger någonstans. Du får besked när den kommer fram.

:) :) :)
 
Hemmakatten
Det fanns en annan telefon som ser likadan ut fast med annan modellbeteckning (typ 210, 250 eller nåt sånt) som man kan använda tillsammans med den du har. Den ena modellen hade något färre funktioner. Vi hade båda modellerna och de fungerade utmärkt tillsammans och man kunde sätta dem i samma laddare mm.
 
DT260 med nummerpresentation och röstbrevlåda. Man kan även använda företagsmodellen som följde med Ericsson-växlar. De är samma standard.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.