Jag flyttade nyss till en bostadsrätt där det mesta i lägenheten är fint förutom mitt badrum. Jag är därför inne på att renovera det. Då toalettstol kommod och överskåp endast är ca två år gammalt tänker jag att de vill jag behålla. Jag har fått en offert där brunnsbyte ingår. Ev. behövs golvbrunnen inte bytas (fastighetsförvaltaren kollar med föreningen nu) och i så fall blir det drygt 4500 kr billigare. Badkar kommer jag köpa själv men firman kommer installera det till mig.

Badrummet är ca 4 kvm så ni får en bild av storleken.
 
  • En offert för badrumsrenovering med specificerade kostnader och arbetsmoment som inkluderar rivning, installation och målning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vad ska vara på golv och väggar? Matta?

Rätt utförlig offert annars. Jag kanske missade nåt.
 
Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Vad ska vara på golv och väggar? Matta?

Rätt utförlig offert annars. Jag kanske missade nåt.
Det står i offerten att det är mattor på vägg och golv. Läs igen så ser du nog det :)
 
  • Gilla
Farstatjej90
  • Laddar…
Hur har du tänkt mot hallen?
Står monteras gips och ingen målning, i offerten.
 
P PNI skrev:
Hur har du tänkt mot hallen?
Står monteras gips och ingen målning, i offerten.
Jag ska spackla och måla själv, det klarar jag av själv. Det är ingen stor bit gips som kommer sättas upp. Badrummet är jag osäker på så det lejer jag bort.
 
  • Gilla
PNI
  • Laddar…
Det handlar här om "kostnadsmedveten" renovering av ett mindre badrum och det är flytt av golvbrunn med mera och ändå under 100 000 kr totalt innan ROT.

Det blir nog inte mycket billigare skulle jag tro. Offerten ger ett seriöst intryck tycker jag när den är så noga specad....👍
 
Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Det handlar här om "kostnadsmedveten" renovering av ett mindre badrum och det är flytt av golvbrunn med mera och ändå under 100 000 kr totalt innan ROT.

Det blir nog inte mycket billigare skulle jag tro. Offerten ger ett seriöst intryck tycker jag när den är så noga specad....👍
Brunnen kommer inte flyttas utan vara kvar på samma ställe. Ja, jag har valt att tänka ekonomiskt men ändå få det fint och fräscht. Jag tycker också att offerten är rimlig. Tack för din input!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.