Hej

Har problem med min Landroid nu när jag skulle starta upp den för säsongen. Det kommer upp Kabel saknas konstant. Har kontrollerat begränsningstråden med en kabelsökare och det ska vara en kontinuerlig slinga. Efter att jag gjorde en firmwire uppdatering så fungerade den i ca 30 min för att sedan återgå till att klaga över att kabel saknas. Någon som vet vad detta kan bero på?
 
S stalan1337 skrev:
Hej

Har problem med min Landroid nu när jag skulle starta upp den för säsongen. Det kommer upp Kabel saknas konstant. Har kontrollerat begränsningstråden med en kabelsökare och det ska vara en kontinuerlig slinga. Efter att jag gjorde en firmwire uppdatering så fungerade den i ca 30 min för att sedan återgå till att klaga över att kabel saknas. Någon som vet vad detta kan bero på?
Jag har inget svar tyvärr men har samma problem med min klippare…
Så mest nyfiken på om hittat någon lösning?
 
S Salkcin skrev:
Jag har inget svar tyvärr men har samma problem med min klippare…
Så mest nyfiken på om hittat någon lösning?
Har inte hittat någon lösning ännu tyvärr.
 
Kolla anslutningarna till laddstationen och se till att kablarna är fria från oxid
 
En uppdatering har fått igång roboten nu plötsligt utan att egentligen gjort något. Drog ut batteriet i ca 20 sekunder och satte i det igen och då så ville den klippa igen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.