Eller så delar trollfabriken på ett konto
 
A anis16 skrev:
Hallå, det är en sådan där som jag fick ny av kommunen och som jag inte får fylla med cement. Du som har en lika dan, hur får du den att inte blåsa omkull?
Betong ska det vara. På vissa ställen går det ju att ha de gröna tunnorna isfyllda stora delar av året om betong känns för dyrt.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Hallå, det är en sådan där som jag fick ny av kommunen och som jag inte får fylla med cement. Du som har en lika dan, hur får du den att inte blåsa omkull?
Det där är inte min. Jag har en 600 Literslåda fylld med kattsand. Den blåser inte iväg.
 
Helena S Helena S skrev:
Svaret var ju 62, dummer!
*Ignore*
 
  • Wow
FredrikR
  • Laddar…
N Niq skrev:
Däcken ska sitta fast på fälgen annars funkar dom jättedåligt att köra med. Minst 8 kgnewton tryck i däcken och mera om det är lågprofil och mindre om det är traktordäck.
Ska jag behöva räkna också?
Först tvingas jag byta däck på min egen bil
Ska jag dessutom behöva räkna?
Det måste vara dolt fel Nu ringer jag förra ägaren han började skratta.....
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Han har fortfarande inte slutat
tycker det är oförskämt det måste vara säljarens ansvar. åtminstone att hålla reda de där Kg Newton... åtta stycken skulle det vara
 
Bananskalare Bananskalare skrev:
Han har fortfarande inte slutat
tycker det är oförskämt det måste vara säljarens ansvar. åtminstone att hålla reda de där Kg Newton... åtta stycken skulle det vara
Ja, 2 per däck.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Helena S Helena S skrev:
Ja, 2 per däck.
Nu blev det ännu svårare hur ska jag kunna hålla reda på allt det här? Du är en elak människa som kräver att jag ska kunna räkna.... Jag är faktiskt 48år det är alldeles för tidigt... Du måste vara sånt där troll
 
N Niq skrev:
Det där är inte min. Jag har en 600 Literslåda fylld med kattsand. Den blåser inte iväg.
Kattsand... Måste man ha katt för att inhandla kattsand, dvs är den tillståndspliktig?
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Bananskalare Bananskalare skrev:
Nu blev det ännu svårare hur ska jag kunna hålla reda på allt det här? Du är en elak människa som kräver att jag ska kunna räkna.... Jag är faktiskt 48år det är alldeles för tidigt... Du måste vara sånt där troll
Jag är ett vidrigt AIgenererat troll, och du är en söndercurlad 90-talist. Väx upp!
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Kattsand... Måste man ha katt för att inhandla kattsand, dvs är den tillståndspliktig?
Ja dom frågar alltid när jag handlar en kundvagn full med kattsand om hur stor katt jag har så man måste nog ha ett kattdjur för att få köpa.
Min lilla katt producerar en del så det går en del sand.

Här är några bilder på Nisse
Svart kattunge med stora ögon tittar fram bland grönt gräs.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

En svart panter går på en stig, med fokus på profil och tassar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Svart panter som lutar sig mot ett träd och tittar åt sidan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Svart panter står på en klippa med naturen i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
  • Haha
4774 och 3 till
  • Laddar…
För ett antal år sedan behövde jag täta i källargrunden pga av inträngande vatten. Skitsmart att man för 75 år sedan byggde ovanpå sprickigt berg eller inte ens grävde ner till fast berg.

Tog mig till den lokala zoo-hökaren för att införskaffa kattsand eftersom viss kattsand innehåller bentonitlera vilket man bland annat tätar kraftverksdammar med.

Fick då frågan om det skulle vara parfymerad kattsand eller ej. Klart man tar parfymerad…
Så nu luktar det Orange Blossom eller något sånt bland råttor, lera och annat bös.

Eftersom det var för att stoppa vattnet, har jag nu överträtt mina befogenheter vad gäller strandskyddet?

/Orolig och okysst
 
  • Haha
  • Gilla
mrsnhp och 3 till
  • Laddar…
Helena S Helena S skrev:
Jag är ett vidrigt AIgenererat troll, och du är en söndercurlad 90-talist. Väx upp!
Räkna kan du inte.. Ändå skulle jävlas med Kg Newton . Jag visste att du är ett sönder curlat AI troll. Jag är faktiskt född 1975. (va tvungen att dubbelkolla och ringa mamma):
Mamma. jag funderar på att säga upp kontakten. Hon har hotat med att sluta komma över och tvätta min tvätt. Hon yrade någonting om min ålder. eller var det hennes ålder. ålders rasism. Senast hon var här och tvättade så glömde hon och diska. Jag är inte sönder curlad. Det är väl normalt att föräldrarna stöttar sina barn lite.
 
  • Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
För ett antal år sedan behövde jag täta i källargrunden pga av inträngande vatten. Skitsmart att man för 75 år sedan byggde ovanpå sprickigt berg eller inte ens grävde ner till fast berg.

Tog mig till den lokala zoo-hökaren för att införskaffa kattsand eftersom viss kattsand innehåller bentonitlera vilket man bland annat tätar kraftverksdammar med.

Fick då frågan om det skulle vara parfymerad kattsand eller ej. Klart man tar parfymerad…
Så nu luktar det Orange Blossom eller något sånt bland råttor, lera och annat bös.

Eftersom det var för att stoppa vattnet, har jag nu överträtt mina befogenheter vad gäller strandskyddet?

/Orolig och okysst
Jo du har både missat bygglov och strandskyddet. Du skulle sökt bygglov för att du sysslar med olaga vatten genomträngning. Eftersom du riskerar att torka ut sjön i din källare så behöver du få lov att torka ut sjön.
Det kan bli dryga böter. Jag tvekar inte att skvallra.. Jag vet namn. ..Det räcker tror jag... Åtminstone vet jag ditt nick alla har sitt namn.... upps... bananskalare... Nu kan du hota mig. här på BH. Det är säkert som att en helt vit plastpåse är den lokala pizzerian som är ansvarig för.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N Niq skrev:
Ja dom frågar alltid när jag handlar en kundvagn full med kattsand om hur stor katt jag har så man måste nog ha ett kattdjur för att få köpa.
Min lilla katt producerar en del så det går en del sand.

Här är några bilder på Nisse
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
Är den väldigt kelig?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.