namnbyte
Sett att det redan finns en tråd på ämnet, men den verkar ha derailat till att handla om tigersågars förmåga att kapa träd 🙃

Någon mer än jag som haft deras el-verktyg i händerna? Egna erfarenheten från flera tillverkare samma verktyg är begränsad, skulle vilja veta ungefär vart i hierarkin Biltema till Festool dessa skulle bedömas hamna, kvalitets- och hållbarhetsmässigt? https://www.catpowertools.com/

Dock har jag en Ryobi batteri och en CAT kabel tigersåg, det var så jag kom in på CAT, mellan dessa är det som dag och natt. Ryobin som en rackig plastbit från BR leksaker i jämförelse.

Vart i hierarkin hade ni med större erfarenhet, ärligt, velat placera CAT? Det är ju absolut inte high-end, men hur långt ner hamnar dom?
 
Närmare Biltema än Festool i alla fall.
 
  • Gilla
13th Marine och 2 till
  • Laddar…
Positec Tool Corporation som tillverkar CAT tillverkar även Worx bla.
 
  • Gilla
namnbyte och 1 till
  • Laddar…
S
Vad spelar för roll? 🤷🏼
 
namnbyte
Stefan N Stefan N skrev:
Närmare Biltema än Festool i alla fall.
Haha ja den är nästan jättelätt att begripa, till och med för Sernando, räcker att kika på prisbilden
FredrikR FredrikR skrev:
Positec Tool Corporation som tillverkar CAT tillverkar även Worx bla.
Ah bra info, då bör de ha en snarlik kvalitet.. eller inte alltför långt ifrån åtminstone
S Sernando skrev:
Vad spelar för roll? 🤷🏼
För vi ser över vad vi ska byta ut Ryobi mot, det är för mycket renoveringskostnad i material kvar för att kunna motivera proffsverktygens kostnad så behöver hitta ett mellanmärke
 
Redigerat:
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.