Jag tvingades att byta däck idag. på min egen bil. Dessutom satt däcken fast så jag var tvungen att uppfinna hävstångseffekten.
Frågan är vems fel är det att däcken satt fast? Verkstaden som bytte däcken eller förra ägaren? Som inte varnade mig Dessutom var det fel lufttryck kan det vara dolt fel?
Det ända jag vet är att jag är oskyldig
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Helena S Helena S skrev:
En klar brist hos Byggahusforum är att det inte går att gilla sina egna inlägg. STOR brist.
Registrera två trollkonton så kan du gilla dig själv
 
  • Haha
  • Gilla
Frunihuset20 och 3 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Är du moderat och kan ta bort tråden?
Nu ska vi inte diskutera politik här dessutom är sossar bättre än de dom är sämre. De partierna är jättedåliga. och tycker alltid fel. Nu får vi inte diskutera politik. Men de finns några partier som är bättre än sossarna. De är.väldigt bra för jag tycker precis som de partierna. Men vi får inte diskutera politik och ska undvika men det finns ett jättebra parti. Jag tror de sitter i regeringen. ellet var det riksdagen? De är ingen större skillnad. Men de partiet heter dolda fel partiet. De ska driva igenom att mer ska klassas som dolt fel. Man ska helt enkelt inte behöva ta eget ansvar. Nu tipsade jag om ett parti som jag tycker alla ska rösta på. men är det väldigt stor skillnad mellan 5% röster och 0% ? Jag gillar framförallt att man inte ska behöva ta eget ansvar. Då behöver jag inte ta ansvar för att diskuterar politik. Det är någon annans fel.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Registrera två trollkonton så kan du gilla dig själv
Bara två? Jag har en hel hög...
 
  • Haha
  • Gilla
fribygg och 3 till
  • Laddar…
Bananskalare Bananskalare skrev:
Nu ska vi inte diskutera politik här dessutom är sossar bättre än de dom är sämre. De partierna är jättedåliga. och tycker alltid fel. Nu får vi inte diskutera politik. Men de finns några partier som är bättre än sossarna. De är.väldigt bra för jag tycker precis som de partierna. Men vi får inte diskutera politik och ska undvika men det finns ett jättebra parti. Jag tror de sitter i regeringen. ellet var det riksdagen? De är ingen större skillnad. Men de partiet heter dolda fel partiet. De ska driva igenom att mer ska klassas som dolt fel. Man ska helt enkelt inte behöva ta eget ansvar. Nu tipsade jag om ett parti som jag tycker alla ska rösta på. men är det väldigt stor skillnad mellan 5% röster och 0% ? Jag gillar framförallt att man inte ska behöva ta eget ansvar. Då behöver jag inte ta ansvar för att diskuterar politik. Det är någon annans fel.
Jag ville bara få min, eller ja tråden jag tog över stängd!
 
P Pin skrev:
Registrera två trollkonton så kan du gilla dig själv
Jag är redan ett troll, så det behövs inte. Snart har jag genererat mig till en AI oxå.
 
  • Gilla
  • Wow
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Registrera två trollkonton så kan du gilla dig själv
Men få måste man var troll. jag skvallrar om jag ser troll.
 
Helena S Helena S skrev:
Jag är redan ett troll, så det behövs inte. Snart har jag genererat mig till en AI oxå.
Digitalt tvillingtroll
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:
Digitalt tvillingtroll
Trillingtrollen är fortfarande analoga
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Bananskalare Bananskalare skrev:
Jag tvingades att byta däck idag. på min egen bil. Dessutom satt däcken fast så jag var tvungen att uppfinna hävstångseffekten.
Frågan är vems fel är det att däcken satt fast? Verkstaden som bytte däcken eller förra ägaren? Som inte varnade mig Dessutom var det fel lufttryck kan det vara dolt fel?
Det ända jag vet är att jag är oskyldig
Däcken ska sitta fast på fälgen annars funkar dom jättedåligt att köra med. Minst 8 kgnewton tryck i däcken och mera om det är lågprofil och mindre om det är traktordäck.
 
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Jo, men jämnt delbart är det ju inte. Blev dessutom sjukt många decimaler, så jag tröstar mig med att gå ut och limma upp den nya humlestören med montagelim. Borde fästa i jorden med, va?
Nej använd silikon det kan man ha överallt även invärtes. Är extra bra på stål o plåt
 
FredrikR FredrikR skrev:
Jag har hittat svaret själv, på Google.
Hur deletar jag tråden?

Vem är forumägare?
Fixarsmurfen
Leksak av hantverkarsmurf med verktygsbälte och hammare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Dessvärre inte. Någon som har en kränkthetsrapport? Och var klagar jag till moderaten?
*tröstsniffar på min nya spånskive-soffa*
Här är lådan för klagomål och kränkthetsrapporten.
Grön sopkärl med lock och hjul, använt som en humoristisk 'klagomålslåda'.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Ledsen
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N Niq skrev:
Här är lådan för klagomål och kränkthetsrapporten.
[bild]
Hallå, det är en sådan där som jag fick ny av kommunen och som jag inte får fylla med cement. Du som har en lika dan, hur får du den att inte blåsa omkull?
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Bara två? Jag har en hel hög...
Det märks;)
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.